Gå til innhold

vondt i innvendige sting 4 u etter fødsel

Anbefalte innlegg

Ble sydd etter klipp, legen brukte vicryl og sydde ikke i huden, bare innvendig. Dette har grodd, og vært ok, men nå de siste dagene har det begynt å gjøre vondt i området, og de innvendige stingene løsner og kommer ut - gjennom den intakte huden. Dette er jo ikke særlig behagelig. De stingene som ikke har kommet ut ennå er skikkelig ømme, og det svir og verker, og gjør vondt hvis jeg klemmer på området. Det kommer pusslignende væske fra et av hullene der et sting har kommet ut, men det lukter ikke noe, så det er vel bare vev og sårvæske uten infeksjon(?) Skal på 6-ukers kontroll om 2 uker, kan jeg vente til da, eller bør jeg få noen til å se på dette før den tid? Kan det være at kroppen reagerer på tråden som er brukt og avstøter den istedet for at den bare forsvinner innvendig?

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Det är vanligt att stygnen löses upp eller stöts ut under dessa veckor. Så länge som det inte ser ut eller luktar som en infektion kan du avvakta tills om 2 veckor då du skall på kontroll. Skulle det gjöra mera ont eller irritera mycket, bör du kanske ringa för att få en tid innan. En viss ömhet och irritation skall/blir det när det gror men det skall alltså inte bli outhärdligt. lycka till!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...