Gå til innhold

Depresjonen gikk over uten tabletter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært ganske så deprimert i høst. Har aldri hatt noen depresjon tidligere i mitt 40-årige liv.bare noen dårlige dager i PMS-perioden. Nå varte det et par måneder og jeg skjønte til slutt at det måtte være en depresjon jeg hadde.Til og med ungene begynte å kjefte på meg fordi jeg ikke ryddet.

NHD ga meg råd om å begynne med tabletter, og jeg hadde tenkt å bestille time til legen. Det ble utsatt og utsatt, men vips er depresjonen borte av seg selv. Så det går an det også.Var bare det jeg ville si.

Gjest Mechilah
Skrevet

Så bra at du klarte deg uten piller,det er fint at det også går ant :)

Gjest elvira 76
Skrevet

Det er viktig det du sier. Jeg synes at leger iblant kan være litt for bombastiske med å foreslå medisiner. Noen typer depresjoner bør absolutt behandles med medisiner, andre typer depresjoner kan gå over av seg selv, og for noen kan det være nok med samtaleterapi.

Ingen depresjoner er like og det er derfor ingen behandling som passer for alle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...