Gå til innhold

Bo i rundt Mossetraktene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå var ikke jeg den som var mest ute. Vil heller ikke henge ut de enkelte barene. Men tar du turen til gågaten i moss så ligger barene på rekke og rad. Det ligger også mer harry varianter nærmere jernbanestasjonen.

Makan til harry rølpefolk jeg møtte i moss har jeg aldri sett før. Faktisk. Sikkert mye mye trivelige folk også, men drikkemoralen der var værre enn andre steder jeg har bodd før.

Hm, lurer litt på hva du mener med rølp..

Fordi jeg tror kanskje du har oppsøkt feil miljø da.

Labb deg en tur gjennom gågata en kveld og prøv å spore opp noe rølp, da? Tror ikke du finner det så lett.

Men om du derimot slenger innom en eller annen pub, mot jernbanen som du antyder, kan du nok finne litt rølp, ja.

Men man _må_ jo ikke gå akkurat dit...

Skrevet

folka.. lukta er jeg vant til, men folka er noe for seg selv... det er sikkert jeg og, men jeg og en del av folka her krasjer helt.

Ta å kom deg fra moss. Det gjorde jeg til slutt etter flere år som "ufrivillig" mossing.

Det var folka der som var værst for meg også. Har bodd flere steder i landet. Kun i Moss har jeg møtt så lite åpne mennesker. Veldig mange jeg møtte skulle kun ha kontakt med akkurat de samme folka som siden de gikk i barnehagen omtrent. Mange "klikker/gjenger" følte jeg. Også på arbeidsplassen. Resten var rølpere som bare kom seg gjennom ukene ved å glede seg til helgens rølp. Dette kan en finne sikkert over alt i landet. Men jeg fant det ganske ekstremt der nede. Her jeg bor nå også er det helt annerledes enn i moss. En må være innflytter i moss for å se det tror jeg. Innfødte mossekråker tror det skal være slik

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...