enkied Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Unnskyld at jeg skriver dette... Jeg har bare alltid ønsket å bli holdt rundt. Det ser så fint ut. Tryggt på en måte. Jeg har, siden jeg var lita, drømt og fantasert om hvordan det vil være om noen bare kunne legge armene sine rundt meg. Ikke noe seksuelt, ikke noe voldelig. Bare bli holdt rundt. Vet ikke hvorfor, men dette har bestandig vært min hemmelige drøm. Paradoksalt nok så takler jeg overhodet ikke kroppskontakt. Jeg får skikkelig panikk bare noen kommer borti meg. Det er vel egentlig det eneste jeg virkelig ønsker å få oppleve en gang. 0 Siter
hidi Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 For et flott ønske, men for deg så fjernt... Foreløpig! Men du har tid til å få ønske ditt oppfylt en vakker dag. En dag du trygt kan lene deg inntil noen og føle deg elsket og trygg. Uten sex, vold eller andre baktanker, bare fordi du er elsket.. Husk at en reise på tusen mil begynner med de første skritt, så når de første skrittene er tatt er du på denne reisen mot ditt mål...Og det er virkelig godt, vakkert og uendelig trygt å få ligge i en armkrok, som ser nettopp deg, i alt det virvlet vi mennesker er og har rundt oss. Ingen ønsker som kommer fra et menneske er dumt! Vi bygger liv på slike ønsker og håp for fremtiden. Jeg ønsker deg alt godt i din søken etter den klemmen, og håper du har tatt de første nødvendige skrittene! I mens får du en varm klem av meg... 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Det er ikke noe dumt ønske det. Det høres trygt ut å bli holdt rundt,samtidig forstår jeg at du er redd for det,når du har problemer med kroppskontakt. Håper du får oppleve det,at noen holder rundt deg og at det kjennes godt og trygt 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 For et flott ønske, men for deg så fjernt... Foreløpig! Men du har tid til å få ønske ditt oppfylt en vakker dag. En dag du trygt kan lene deg inntil noen og føle deg elsket og trygg. Uten sex, vold eller andre baktanker, bare fordi du er elsket.. Husk at en reise på tusen mil begynner med de første skritt, så når de første skrittene er tatt er du på denne reisen mot ditt mål...Og det er virkelig godt, vakkert og uendelig trygt å få ligge i en armkrok, som ser nettopp deg, i alt det virvlet vi mennesker er og har rundt oss. Ingen ønsker som kommer fra et menneske er dumt! Vi bygger liv på slike ønsker og håp for fremtiden. Jeg ønsker deg alt godt i din søken etter den klemmen, og håper du har tatt de første nødvendige skrittene! I mens får du en varm klem av meg... Det var utrolig fint skrevet,måtte bare si det 0 Siter
hidi Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Det var utrolig fint skrevet,måtte bare si det Tusen takk til deg! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.