Gjest truxal Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Jeg har brukt vival 5 mg x 4 i fire uker, og bruker nå sobril 15 mg x 2. Det jeg lurer på er om det må nedtrapping til etter denne bruk. Jeg reiser på ferie til helgen og blir borte i 14 dager, og jeg regner ikke med at det er behov for bruk av disse pillene i den perioden. Det som bekymrer meg er at det i felleskatalogen står at det er fare for epileptiske anfall ved brå nedtrapping, og jeg har epilepsi. NHD - ville satt stor pris på svar fra deg på dette spørsmålet da jeg ikke har mulighet til å få tak i legen min før jeg drar. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Det er tryggest om du deler tablettene og tar 7,5 mg x 2 i en uke. 0 Siter
Gjest truxal Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Det er tryggest om du deler tablettene og tar 7,5 mg x 2 i en uke. Tusen takk for svar. Det satte jeg veldig pris på :-) Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.