Gå til innhold

NHD, hva er viktigst på jobben?

Anbefalte innlegg

Gjest nick løs idag
Skrevet

Er det viktigst med en jobb der miljøet er topp? Eller er det viktigst med en jobb, der man trives med arbeidet man utfører? Har du noen mening om dette?

Jeg spør fordi jeg er i en situasjon der jeg ikke får i pose og sekk.

Valgte jobben i seg selv, men syns i ettertid det er fryktelig tungt at miljøet er så dårlig. Jeg kjenner meg utenfor og trist, og er dessverre på vei til å bli deprimert. Syns dette er så synd, for jeg burde vise all glede og iver på jobb over at jeg i det hele tatt har fått denne jobben...men de andre oppfatter meg nok som stille og rar for tiden. Klarer bare ikke de andre jeg jobber sammen med, blir for mye av det gode for meg. Jeg føler meg underlegen og oversett...det er svært klikkete.

Hva skal jeg gjøre? Tok kanskje en for rask avgjørelse, men trodde virkelig jobben i seg selv betydde mye mer enn miljøet. Redd jeg tok feil..

Gjest morentilfire
Skrevet

Har du anledning til å skifte jobb (igjen)?

Man kan være uheldig med arbeidsmiljø og kollegaer.

Det er et slit.

Men noen opplever at de aldri passer inn. Har du venner / familie som du kan prate med om dette?

Det å skifte 'mann, barn, hus og jobb' på en gang er i seg selv en belastning. Tillat deg å være nedfor og ta det med ro en periode!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...