Gjest Jente31 Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 - TILLIT - Et skremmende ord, for meg på denne jord Det handler om så mangt, å åpne seg deriblant Våge å gråte, våge å le - i hele tatt tørre sette ord på d Å være seg selv, - på godt og vondt - ja - er lettere sagt enn gjort Men en dag skal denne følelsen bort En dag i fremtiden, - en ny kvinne Som ikke lenger stenger alt inne - Det er meg - Takk til dere som meg hjalp.. - på denne vei - 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Har skrevet det selv:o) Det var fint,her er et til deg... TANKER! Det var som lynet, traff mitt hode. Jeg stod der forstenet, og skjønte livets kode. Veien blir formet, mens jeg går... Det er et underverk, tenk jeg forstår. Jeg er tankenes Herre, de kommer fra meg. Det er meg alene, som lager min vei. 0 Siter
optimisten1365380986 Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Det var bare vakkert. Du er flink til å skrive, kom gjerne med flere sånne . Det er et bra mål du har satt deg og jeg er sikker på at du vil komme dit. Men det er en prosess som må gå over tid. Lykke til! 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Det var bare vakkert. Du er flink til å skrive, kom gjerne med flere sånne . Det er et bra mål du har satt deg og jeg er sikker på at du vil komme dit. Men det er en prosess som må gå over tid. Lykke til! Tusen takk.. har alltid vært glad i å skrive.. 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Det var fint,her er et til deg... TANKER! Det var som lynet, traff mitt hode. Jeg stod der forstenet, og skjønte livets kode. Veien blir formet, mens jeg går... Det er et underverk, tenk jeg forstår. Jeg er tankenes Herre, de kommer fra meg. Det er meg alene, som lager min vei. Nydelig dikt..takk..skreiv d inn på mobilen min i går og sendte d til noen venner:) 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Nydelig dikt..takk..skreiv d inn på mobilen min i går og sendte d til noen venner:) Takk.. Det var fint å høre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.