pus Skrevet 12. desember 2006 Skrevet 12. desember 2006 Hei Jeg er ei jente på 33 år. Jeg bruker 10 mg cipralex pga sinne/aggresjon. Dette problemet oppsto etter jeg fikk tvillingene mine for 4 år siden. Jeg har alltid hatt temperament, men har nok ikke blitt trigget så mye, slik at jeg først ble klar over dette problemet da jeg fikk barn. Det har seg slik at jeg ikke takler mye gråting, eller stress, dvs, når jeg blir frustert, hjelpesløs osv, så kan jeg bli rasende, og smelle i dører, skrike osv. Når jeg bruker cipralex har jeg kontroll, og får ikke slike reaksjoner. problemet, er at jeg samtidig blir litt likegyldig til ting. jeg har blitt veldig passiv, og kommer meg liksom ikke videre i livet, hverken jobb eller privat, pga de tablettene passifiserer meg, og jeg gidder liksom ikke noe lenger... så jeg lurer på om du har noen tips, eller innspill til andre muligheter for meg , ev. andre medisiner? Dessuten, kunne jeg tenke meg å finne en psykiater, eller psykolog, som kan ha konsultasjon med meg via msn eller mail, kjenner du til noe (n), ev. du ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.