Gå til innhold

Julehilsen til behandlere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man MÅ absolutt ikke gjøre det, men dersom du ønsker det så kan du jo gi en liten symbolsk gave og/eller et kort. De har ikke lov til å ta imot dyre gaver og jeg tror de setter mer pris på et kort eller noe sånt.

Jeg ga psykologen min et hjemmelaget julekort med noen ord om hva jeg satte pris på hos henne som behandler og en liten julegave som jeg hadde laget selv. Det satte hun pris på fordi det var noe jeg selv hadde laget til akkurat henne. Hun sa at hun ble veldig glad for det! :)

Jeg fikk "akutt hjelp" hos en psykiatrisk sykepleier i forbindelse m at utdrikningslaget mitt endte tragisk og hun sa at hun gjerne ville høre fra meg etter bryllupet - hvoran det gikk m meg ogsånn..så jeg sendte henne takkekort, og det ble hun veldig glad for:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...