Gjest mbo Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Hei. Jeg bruker Truxal og Sobril men alikevel har jeg angst, går for tiden med en kronisk dødsangst og er helt fortvilet. Har smerter i brystet,det kan være musklene for det er vondt å ta på , i dag fikk jeg plutselig sånne rare frysninger i den ene foten og jeg er redd. Noen som kan berolige meg med at dette er angst.? 0 Siter
Gjest anobody Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 eller en reaksjon på cipralex. Moren min hadde masse slike rare ting i mange måneder etter at hun sluttet på cipramil. 0 Siter
Gjest anobody Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 smertene i brystet tror jeg er muskulært i og med at du er sår. Moren min som har fybriomyalgi har dette også. Hun måtte til slutt på MR undersøkelse på grunn av alle de rare symptomene etter cipramil. Hadde maurkrypinger, frysninger og titringer i mange måneder. Over hele kroppen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.