Gå til innhold

En fremmed skal feire jul med oss.

Anbefalte innlegg

Gjest jajjamennsann
Skrevet

Det kan de vel?

Voksne barn som bor hjemme har selvsagt ingen rett til å invitere folk på langvarige besøk hos sine foreldre.

At det kan bli en konflikt om de sier nei, er en helt annen sak. Og det må nesten være opp til foreldrene dine å velge om de vil ta denne. Men er det ikke enklere å diskutere dette sammen med ditt søsken og dine foreldre enn å høre på synsing herfra? =)

Jeg har snakket med dem, så da er det fint å lufte tankene her.

Gjest jajjamennsann
Skrevet

Den helt store ekstrautgiften blir det vel neppe. Ekstra mat trengs nok ikke, så da er det kun en liten gave som koster litt. Kanskje denne fyren har vett nok til å kjøpe noe til vertskapet. Alle er heldigvis ikke like :-)

Du får prøve å finne ut hvem av dere som får det verst på julaften. Du..hvis han kommer, eller han..hvis han må feire jul alene. Kan være greit å prøve å se det på den måten...

Gjesten skulle ellers ha feiret med sin familie i utlandet.

Skrevet

Jeg har også vært litt merkelig. Var med min nåværende mann til hans foreldre på julaften. Det var før det var ordentlig seriøst mellom oss.

De bodde veldig langt unna hjemstedet mitt, så jeg kunne ikke akkurat reise hjem akkurat på julaften. Var der i 14 dager.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...