Gå til innhold

Anbefal en laptop til ca 7000?

Anbefalte innlegg

Henriette1365380130
Skrevet

Jeg skal kjøpe meg ny laptop, og har ca 7000kr å bruke, om ikke mindre ;-) Har bare hørt at det er det man i hvertfall må opp i for å få en "brukanes" pc. ;)

Har funnet flere til rundt denne prisen, men for meg er det gresk hvilken av dem som passer meg best. Derfor håper jeg at en eller annen som har ltit mer peiling kan gi meg et tips? ;-)

Skal bruke laptopen hovedsaklig til bilder, musikk, studier og internett. Trenger en med cd/dvd brenner, og gjerne utgang (eller hva man kaller det..) til minnekort til kamera osv. Vil gjerne ha med speilskjerm, eller hva det heter. Jeg er flink til å forklare ja.. Ellers har jeg sett at det finnes noen med integrert webkamera, det hadde jo vært morsomt, men ikke noe must. Best mulig plass..

Håper på svar, da jeg (som dere ser) ikke har peiling selv!

Gjest ChiengMai
Skrevet

Er det sant?

Jeg har snust litt på denne:

http://tinyurl.com/ye8ekv

Hva tror du?

Heller Acer enn Packard Bell! Jeg vet ikke _hva_ det er med de PB-greiene, men noe definitivt rart er det med de jeg har prøvd i alle fall.

Skrevet

Heller Acer enn Packard Bell! Jeg vet ikke _hva_ det er med de PB-greiene, men noe definitivt rart er det med de jeg har prøvd i alle fall.

Amèn.

Skrevet

Amèn.

Litt mer spesifikt?:)

Det ser jo ut til at man får veldig mye for pengene da...?

Skrevet

Er det sant?

Jeg har snust litt på denne:

http://tinyurl.com/ye8ekv

Hva tror du?

Jeg hadde styrt unna PB, som ChiengMai sier; noe gærent er det med de maskinene der. Ville heller sett på Acer, Toshiba og andre merker enn PB.

Skrevet

MIn Acer har det i alle fall aldri vært noe galt med - men det er bare en times batteri - på min i alle fall.

Skrevet

Jeg sier ikke at ikke du kan bli fornøyd, men jeg ville aldri valgt en pb mer noensinne i mitt liv. Rett og slett en dårlig maskin. (bråker, treg, feiler, skrøpelig)

Skrevet

Det viktigste er nesten skjermen. Min HP Pavilion er

rask, pålitelig og sterk. Men det beste er den klare 17' skjermen. Ser gjerne en DVD film fra Pc'n nå. Aldri før, med den gamle 15' skjermen.

Web kameraer er billige og bra og festes lett på på skjermkanten.

Henriette1365380130
Skrevet

Ville ikke kjøpt den flisa anbefalte da den hadde litt lite minne.

Jeg tror du ville blitt fornøyd med denne:

http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=25120&cid=5546

Hei,

og tusen takk for tips.

Denne så jo fin ut. Vet du om den har noen mulighet for å sette inn minnekort til kamera osv? Kan godt hende det står der, men jeg er ikke så god på sånt ;-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hei,

og tusen takk for tips.

Denne så jo fin ut. Vet du om den har noen mulighet for å sette inn minnekort til kamera osv? Kan godt hende det står der, men jeg er ikke så god på sånt ;-)

Ser ikke sånn ut. Men en kortleser til å plugge inn i USB-porten koster ikke allverden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...