Gå til innhold

Skifte bank?

Gjest andre boller

Anbefalte innlegg

Gjest andre boller
Skrevet

Jeg har fått nok av de siste dagers bnanktrøbbel, og har bestemt meg for å skifte til en annen bank. Så hvem er best og hvem slipper jeg å oppleve dette trøbbelet med?

Skrevet

Skriver til deg som jeg skrev til en annen under her...

Jeg vil også anbefale Skandiabanken. En av de beste rentene, ingen gebyrer verken i Norge eller i utlandet, veldig god service (du kan snakke "live" med en kundebehandler), får alltid god opplysning hvis de skal ha vedlikehold slik at du slipper møte på en stengt nettbank og alt er veldig oversiktlig. Kunne sikkert kommet på flere ting også om jeg ikke var så trøtt ;)

Gjest andre boller
Skrevet

Skriver til deg som jeg skrev til en annen under her...

Jeg vil også anbefale Skandiabanken. En av de beste rentene, ingen gebyrer verken i Norge eller i utlandet, veldig god service (du kan snakke "live" med en kundebehandler), får alltid god opplysning hvis de skal ha vedlikehold slik at du slipper møte på en stengt nettbank og alt er veldig oversiktlig. Kunne sikkert kommet på flere ting også om jeg ikke var så trøtt ;)

Skandiabanken har ikke fungert normalt på flere uker, det er den banken jeg skal røme fra ;p

Skrevet

Skandiabanken har ikke fungert normalt på flere uker, det er den banken jeg skal røme fra ;p

Å? Jeg har ikke hatt noe problemer med banken i det siste - hva er galt? :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...