Gjest andre boller Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Jeg har fått nok av de siste dagers bnanktrøbbel, og har bestemt meg for å skifte til en annen bank. Så hvem er best og hvem slipper jeg å oppleve dette trøbbelet med? 0 Siter
Goldy79 Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Eg er veldig fornøyd med NORDEA :-) 0 Siter
Mañana Skrevet 13. desember 2006 Skrevet 13. desember 2006 Sparebank1! Alle overføringer går så raskt. 0 Siter
villee Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Skriver til deg som jeg skrev til en annen under her... Jeg vil også anbefale Skandiabanken. En av de beste rentene, ingen gebyrer verken i Norge eller i utlandet, veldig god service (du kan snakke "live" med en kundebehandler), får alltid god opplysning hvis de skal ha vedlikehold slik at du slipper møte på en stengt nettbank og alt er veldig oversiktlig. Kunne sikkert kommet på flere ting også om jeg ikke var så trøtt 0 Siter
Gjest andre boller Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Skriver til deg som jeg skrev til en annen under her... Jeg vil også anbefale Skandiabanken. En av de beste rentene, ingen gebyrer verken i Norge eller i utlandet, veldig god service (du kan snakke "live" med en kundebehandler), får alltid god opplysning hvis de skal ha vedlikehold slik at du slipper møte på en stengt nettbank og alt er veldig oversiktlig. Kunne sikkert kommet på flere ting også om jeg ikke var så trøtt Skandiabanken har ikke fungert normalt på flere uker, det er den banken jeg skal røme fra ;p 0 Siter
villee Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Skandiabanken har ikke fungert normalt på flere uker, det er den banken jeg skal røme fra ;p Å? Jeg har ikke hatt noe problemer med banken i det siste - hva er galt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.