Gjest kizi Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Ble vekket i dag tidlig av min datter på 7 år. Hun sa "gratulerer med dagen mamma, du er best i verden". Kjæresten og pappan hennes likeså. Fikk gaver med et usedvanlig nydelig krus der de hadde fått gravert mitt navn i et rødt hjerte, der sto det også at jeg var best i verden. Dette varmet særs mye. Jeg er så glad, kjenner det langt inni hjertet mitt. Det var begynnelsen på dagen i dag......kan si det er godt å være til nå. Ha en fin dag alle dere.... 0 Siter
hidi Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Ååå så deilig! Det må jo være det beste på jord å våkne til! Gratulerer så mye med dagen, og må resten av dagen bli like fin som starten... 0 Siter
flisa Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Gratulerer, du har sikkert fortjent det alt sammen! 0 Siter
Gjest pompell Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Gratulerer med bursdagen din i dag! Ønsker deg en kjempefin dag! Den begynte så veldig bra...det har du fortjent =) Bursdagsklem fra... 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Gratulerer med dagen - og en sånn god start på den, da! ) 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Gratulerer, gratulerer.. Ble du vekket av eksen din..? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Så koselig! Gratulerer med dagen! 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Gratulerer, gratulerer.. Ble du vekket av eksen din..? Eksen? 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Eksen? "Ble vekket i dag tidlig av min datter på 7 år. Hun sa "gratulerer med dagen mamma, du er best i verden". Kjæresten og pappan hennes likeså. " Det er samme person mao :-)? 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 "Ble vekket i dag tidlig av min datter på 7 år. Hun sa "gratulerer med dagen mamma, du er best i verden". Kjæresten og pappan hennes likeså. " Det er samme person mao :-)? Datteren min og hennes far gratulerte meg med dagen i tur og orden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.