Gå til innhold

One love med Mary Blige and U2, hvor kan jeg finne teksten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til opplysning, sangen heter One ikke "One love". Og Mary J Blige har klart å ødelegge nok en låt. :)

Gjest Debra irl
Skrevet

Til opplysning, sangen heter One ikke "One love". Og Mary J Blige har klart å ødelegge nok en låt. :)

hør hør!

Jeg tør ikke si høyt at Mary J ikke står spesielt høyt på lista mi om dagen. Men innsatsen hennes på One er grusom. Forferdelig. *grøss*

(Men jeg tør ikke si høyt at jeg ikke liker Tir na noir heller. Jeg prøvde en gang og ordene svir ennå.... :-))

Skrevet

hør hør!

Jeg tør ikke si høyt at Mary J ikke står spesielt høyt på lista mi om dagen. Men innsatsen hennes på One er grusom. Forferdelig. *grøss*

(Men jeg tør ikke si høyt at jeg ikke liker Tir na noir heller. Jeg prøvde en gang og ordene svir ennå.... :-))

Enig med første punkt. Tenk å ødelegge "one" på en slik måte *gremmes*

Men Tir'na Noir kan jeg ikke støtte deg på :-)

Gjest Debra irl
Skrevet

Enig med første punkt. Tenk å ødelegge "one" på en slik måte *gremmes*

Men Tir'na Noir kan jeg ikke støtte deg på :-)

Visste det med punkt 2. Ingen overraskelse. Men nå fikk jeg hvertfall ikke huden full....

(men jeg syns fortsatt mitt om sangen jeg :-))

Skrevet

Enig, hun er grusom!!

Skrevet

Visste det med punkt 2. Ingen overraskelse. Men nå fikk jeg hvertfall ikke huden full....

(men jeg syns fortsatt mitt om sangen jeg :-))

:-)

Gjest this is a signature
Skrevet

Enig!

I utgangspunktet likte jeg denne sangen..Men så kom gaulinga hennes med på den..

Ødelagt..

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det er et par stykker utenom U2 som faktisk har gjort ganske bra utgaver av "One", Mary J Blidge er ikke en av dem. Hvordan U2 i det hele tatt kunne finne på å spille inn sangen sammen med henne er for meg en gåte. :-)

Skrevet

Jeg er heller ikke glad i den dama. Da hun sang "Please call 911" med Wyclef Jean håpet jeg at noen kunne ringe 911, så de ble fjerna. Fikk grøsninger av hele sangen, usj.

Skrevet

hør hør!

Tir na noir?

Nå er jeg helt blank, dette er noe jeg ikke har fått med meg tror jeg, enlighten me please. :)

Gjest Debra irl
Skrevet

Tir na noir?

Nå er jeg helt blank, dette er noe jeg ikke har fått med meg tror jeg, enlighten me please. :)

Vet ikke helt hvordan jeg skriver den. Men sangen til Vamp som "alle" elsker. Og det er absolutt ikke PK å si at man får (negative) grøsninger på ryggen når man hører den. Alle "skal" like den. jaja. men ikke jeg altså...

Skrevet

Vet ikke helt hvordan jeg skriver den. Men sangen til Vamp som "alle" elsker. Og det er absolutt ikke PK å si at man får (negative) grøsninger på ryggen når man hører den. Alle "skal" like den. jaja. men ikke jeg altså...

Hmm, jeg er ikke veldig glad i vamp, så dette må jeg sjekke ut også kommer jeg tilbake til deg på det. Magefølelsen sier at dette ikke kommer til å falle i god jord iallefall når jeg tar mine tidligere Vamp opplevelser med i betraktingen. Har du en musikklink du kan sende meg?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...