Gå til innhold

Ååå, så søt! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååå...ja kjempesøt! Man kunne virkelig se hvem foreldrene er! hehe..foreldre-lik så det holder! =)

kjempesøt!=)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ååå...ja kjempesøt! Man kunne virkelig se hvem foreldrene er! hehe..foreldre-lik så det holder! =)

kjempesøt!=)

Ja, med de foreldrene måtte jo resultatet bli bra. :)

Skrevet

Allerede fått blåst opp leppene:-) Neida, tulla. Der får de svar alle som mente at Angelina hadde gjort noe med sine lepper.

Skrevet

Allerede fått blåst opp leppene:-) Neida, tulla. Der får de svar alle som mente at Angelina hadde gjort noe med sine lepper.

Jeg så også det med leppene med en gang. Har aldri sett så store/fyldige lepper på en liten unge før. :-)

Skrevet

Det bildet der ser ikke ekte ut en plass. Ungen er i det minste sminka

Gjest Princess Peach
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1166114800' post='3434508]

Det bildet der ser ikke ekte ut en plass. Ungen er i det minste sminka

Photoshoppet for å få sterkere/klarere farger, regner jeg med.

Skrevet

kjempesøt!=)

Ser du ikke at ungen er sminka på leppene eller?

Skrevet

Herregud, ungen har på lipliner jo.

Blæh!!!

Bare vi som ser det?

Skrevet

Ser du ikke at ungen er sminka på leppene eller?

Helt klart vi er de eneste som ser her. Baby"n bruker jo mer sminke enn meg. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...