Gå til innhold

FU: Om å holde hender - kjærlighetsknuten

Anbefalte innlegg

Gjest kjærlighetsknuten
Skrevet

Hva betyr denne for deg? Eller hva betyr en person for deg dersom du vil holde hender på denne måten?

Regner med at du holder hender på denne måten med kjæresten.

Men hva med tilfeldige forhold, for eksempel ONS?

Eller tidlig i en dateperiode?

Eller med en knullekompis/venninne?

For meg er å flette hender forbeholdt kjærester eller de jeg har noe på gang med. Jeg fletter ikke hender med en person jeg ikke har et snev av romantiske følelser for.

Forutsatt at du er edru og vet hva du gjør: Når liker du å holde hender på den måten?

Skrevet

Mener du å holde hender med fingrene flettet i hverandre?

Det er måten en holder hender med en person en er forelsket i, har følelser for, eller elsker.

Jeg ville ikke flettet hender med en ONS. Heller ikke med en venninne eller venn.

Jeg holder bare sånn med den jeg er forelsket i eller sammen med. :-)

Skrevet

Jeg vet ikke engang hva kjærlighetsknuten er, men jeg leier ikke andre enn ungene mine og kjæresten min.

Skrevet

Jeg er edru og lurer på hva kjærlighetsknute er...?

Gjest kjærlighetsknuten
Skrevet

Kjærlighetsknuten er det samme som å flette fingre, slik du ser mange kjærestepar gå og leie hverandre.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg fletter bare fingre med kjærester, eller noen jeg er ordentelig forelska i.

Det er faktisk langt mere personlig&intimt enn både kyssing og sex, synes jeg. Jeg har vært borti folk som vil flette fingre sånn dagen etter en greie eller en date, og det blir bare flaut og _helt_ feil..;-)

Derimot er det konge med fingerfletting etter første daten om det er gjensidig, stor forelskelse. Da er det bare å kjøre på.

Andre folk, om de vil leies, leises selvfølgelig bare vanlig i hånda, og egentlig er det strengt forbeholdt unger, og enkeløte venninner om jeg er snøsen..(Og da er det _ikke_ mitt initiativ! ;-))

Forøvrig har jeg ikke hørt "kjærlighetsknuten" før. Det var litt svulstig etter min smak.

:-)

Skrevet

Jeg holder ikke andre i hendene enn barna mine.

Å leie en kjærste offentlig er bare helt uaktuelt, jeg blir uvel bare av å tenke på det. *grøss* Men det er en av mine "greier".

Jeg er enig med Laguna om at det er svært intimt dette med å holde hender.

Skrevet

Jeg holder ikke andre i hendene enn barna mine.

Å leie en kjærste offentlig er bare helt uaktuelt, jeg blir uvel bare av å tenke på det. *grøss* Men det er en av mine "greier".

Jeg er enig med Laguna om at det er svært intimt dette med å holde hender.

Hvorfor er det så fælt å leie kjæresten sin offentlig? Det er da bare kos det!

Skrevet

Jeg liker det veldig godt - mannen min liker det ikke....

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Begrepet kjærlighetsknute var nytt for meg, men jeg skjønner hva du mener.

Jeg har aldri vurdert hvem jeg skal leie på den måten, men det er bare mannen min jeg gjør det med. Barna mine leier jeg på "vanlig" måte.

Skrevet

Andre kan godt gjøre det, men å bekjenne kjærlighet i offentlighet er ikke min greie. Jeg syns det er OK når eldre mennesker og fjortiser gjør det. Også syns jeg det ser innmari teit ut, upraktisk er det også for to stykker i bredden tar mye plass på fortau og i rulletrapper ;)

Skrevet

Andre kan godt gjøre det, men å bekjenne kjærlighet i offentlighet er ikke min greie. Jeg syns det er OK når eldre mennesker og fjortiser gjør det. Også syns jeg det ser innmari teit ut, upraktisk er det også for to stykker i bredden tar mye plass på fortau og i rulletrapper ;)

*Hehe* Det er ikke så stor trafikk på gangveien der vi går tur! :o)

Og i rulletrappa utnytter man selvfølgelig høydeforskjellen og står på hvert sitt trinn og kliner litt! ;o) Neida, vi gjør ikke det, men en usynlig hardere håndtrykk eller et stryk over håret f.eks, er kos.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...