Gjest Jente31 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Etter hans siste svar (kl. 13:48 idag) har jeg følt meg "råtten". Ikke pga selve svaret, d var greit, men pga selve "tonen". Er ikke sikker om jeg bør føle d slik, og hvorfor gjør jeg d?? Derfor dette innlegget. Følte altså d lå en slags "undertone" i dette svaret, som jeg ikke helt vet hvordan jeg skal tolke. Denne "undertonen" sa meg at jeg hadde mast, krevd og "gått over streken". Andre her har sagt at jeg ikke skal føle at jeg maser, og at jeg må rette meg opp i ryggen osv.men..er blitt mer usikker nå..fordi d er masete jeg føler meg etter dette. Har sagt til meg selv 100 ganger at jeg sikkert misforstår osv. Men..jeg ble "såret"..og d er slike ting som gjør at jeg lukker meg i hverdagen også: At der er bedre å ikke si noe; heller late som alt er bra og bli oppfattet som et "bedre" menneske. Men er nå d egentlig så bra i lengden da?? Tro meg, jeg er sinna på meg selv for at jeg føler som jeg gjør!! Jeg merker jeg er i en svært sårbar situasjon og at min grense for slike ting er mindre for tiden. Da er d faktisk lettere å snakke om d også. (Vel og merke kun her..) Siden d i høst gikk opp for meg at grunnen til mine plager må være psykiske, har jeg brukt DOL til å "trene" meg på å åpne meg samt få kunnskap. Og jeg har lært! D er jeg takknemlig for..Jeg følte at jeg klarte å åpne meg mer og mer..Fikk tillit :noe som er svært vanskelig for meg, av mange grunner. Jeg har bl.a brent meg. Og den følelsen sitter jeg igjen m idag. Men jeg vet også at at jeg ikke bør føle d slik..er bare så usikker..!! Jeg gledet meg til å komme til psykiater over jul, og jeg gledet meg til å ta tak i ting.. Men den følelsen har jeg ikke lenger...Er bare så utrolig lei meg..Rettferdig elller ikke; jeg blir ikke kvitt den vonde følelsen.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258351-hvorfor-f%C3%B8ler-jeg-meg-s%C3%A5-elendig-etter-nhds-svar-bedre-%C3%A5-fortrenge/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Kunne ikke finne en streng undertone i svaret fra nhd en plass. Han svarer på det du spør om. Har lest svar som virkelig er skarpe, fra han, og dette er overhodet ikke et av dem. Ikke tenk på det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258351-hvorfor-f%C3%B8ler-jeg-meg-s%C3%A5-elendig-etter-nhds-svar-bedre-%C3%A5-fortrenge/#findComment-2055863 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 på NHD sitt svar.. er tvert om meget takknemlig for at han tok seg tid til å svare. Jeg bruker dette som et eks (håper nhd synd d er greit:) for å bli forstått, hva jeg mener.. Hilsen maslusa:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258351-hvorfor-f%C3%B8ler-jeg-meg-s%C3%A5-elendig-etter-nhds-svar-bedre-%C3%A5-fortrenge/#findComment-2055864 Del på andre sider Flere delingsvalg…
optimisten1365380986 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei! Har lest innleggende nedenfor, og det som slår meg er at du her får veldig presise, gode råd. Jeg kan ikke "høre" noen undertone. Du har ingen grunn til å føle det sånn, etter min mening. Var jeg deg ville jeg følge NHD`s råd sånn som han beskriver dem. Håper du klarer å legge fra deg denne følelsen, det er mye brukt energi til ingen nytte. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258351-hvorfor-f%C3%B8ler-jeg-meg-s%C3%A5-elendig-etter-nhds-svar-bedre-%C3%A5-fortrenge/#findComment-2055871 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei. Som Hidi- så ser ikke jeg heller noen undertone. Jeg ser en som forsøker hjelpe med å gi konkrete svar. Ikke bekymre deg. Du bare drøfter det som foregår i dine tanker akkurat nå. Noe som selsagt er greit i et slikt forum. For hvert svar du får, så forsøk å tenke svaret som positivt. Tenk, folk og NDH tar seg tid til å svare på ting du skriver. Er ikke det godt? Og alle svarer av helt fri vilje...! Positivt, ikke sant? :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258351-hvorfor-f%C3%B8ler-jeg-meg-s%C3%A5-elendig-etter-nhds-svar-bedre-%C3%A5-fortrenge/#findComment-2055874 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg ser du har skrevet mange innlegg her nå, i en annen sammenheng, på en annen måte, ville det nok vært å mase. Tenk om du skulle tatt en telefon til noen for hvert innlegg? Den personen hadde nok blitt ganske lei. Men "livet" her på dol er annerledes, de som orker/har lyst/interesse leser, de andre hopper over. Jeg forstår godt at du har skrevet mye nå, det er tydelig at du er inne i en prosess og tenker mye for tiden. Det er vanskelig å få med alle tanker i ett innlegg, og så får du følelsen av å ha utelatt noe viktig. I den prosessen du er i kommer det mange tanker, og det er vanskelig å skille ut hva som er viktig og hva som er mindre viktig, det ser du først senere. Jeg tror ikke du trenger å ha dårlig samvittighet overfor NHD fordi du "maser", jeg tror han er fullt i stand til å si fra hvis det blir for mye. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258351-hvorfor-f%C3%B8ler-jeg-meg-s%C3%A5-elendig-etter-nhds-svar-bedre-%C3%A5-fortrenge/#findComment-2055907 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adriana Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg må si meg enig med de under her om at det ikke ser ut til å være noen som helst negativ undertone i NHD´s svar. Men jeg har absolutt forståelse for at du føler det sånn! Jeg tror at når man føler seg masete så er man veldig sensitiv i forhold til andres tilbakemeldinger for man forventer kanskje noe negativt. Og forventer man noe negativt så leter man så godt at man gjerne "finner" det også. Husk at det ikke er ditt ansvar om han blir lei av å svare deg/oss! Dersom han blir lei av så slutter han nok bare med det. Han har selv ansvar for å si fra eller å velge å ikke svare. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258351-hvorfor-f%C3%B8ler-jeg-meg-s%C3%A5-elendig-etter-nhds-svar-bedre-%C3%A5-fortrenge/#findComment-2055968 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 En "rar" sådan. Men d var viktig for meg. For at ting skulle bli så ekte som mulig, og for at jeg skulle møte forståelse for hva jeg strever m i hverdagen.Kall d psykt, kall d dumt. Men jeg visste ikke hvordan jeg skulle legge d fram for å bli møtt m forståelse..Jeg har probl.m å forklare. Unnskyld Nhd, for at jeg brukte deg som et eks. Jeg vet at dette tåler du. Kansje burde jeg spørre på forhånd..men jeg regner m at han også fikk m seg min PS mld hvis han har lest dette. Mulig dette var en psyk måte å gjøre d på. Men d var viktig for at ting skulle bli så ekte som mulig. For dette er noe jeg virkelig strever m i hverdagen. Men jeg lider i stilhet, for å si d sånn. Dette preger meg i så stor grad at jeg måtte forsøke å sette noen ord på de. Jeg satt lenge og vurderte om jeg burde sende dette innlegget. For jeg visste ikke hvordan folk ville reagere. Og om folk ville misforstå. Jeg gruet meg også til å åpne svarene. Nå er d ute m meg, tenkte jeg m d samme jeg sendte d.For jeg visste at jeg kom til å angre; Jeg ville m andre ord tape masse selvrespekt. Kansje også respekt fra andre. Nettopp derfor har jeg så store probl. m å sette ord på mine innerste tanker. Skjønner dere hva jeg mener?? Jeg er redd for å bli mislikt. Derfor tier jeg i stedet. Dsse tankene foregår kun i mitt hode. Og d er fælt å ha d slik. D er slik jeg er ellers i livet også: jeg blir lett fornærmet. Men jeg sier ikke noe. Jeg hiver d heller i den berømte sekken. Og d var d jeg ville oppnå m dette også: er d bra å kaste slike tanker i sekken? Eller bør du holde disse for deg selv?? NHD: Takk for svarene før idag. Jeg satte kjempe stor pris på de. Ikke noe galt m dine svar;) Kansje en svært uvanlig og annerledes måte å få ut sine dype tanker på. Men d var viktig for meg. Dette var altså bare en test; og denne undertonen følte jeg ikke. Jeg brukte d bare som et eks. Men jeg ville altså kansje følt d slik i en annen sammenheng. Og d var d jeg ville få fram her.Unnskyld hvis noen føler set "tråkket" på. Husk: dette var ikke min hensikt.Håper noen forstår hva jeg mener. Beste hilsen til alle-og takk for god hjelp, fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258351-hvorfor-f%C3%B8ler-jeg-meg-s%C3%A5-elendig-etter-nhds-svar-bedre-%C3%A5-fortrenge/#findComment-2056155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
natha Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg synes absolutt ikke at der er noen som helst undertone i svaret hans - det er svært klart og tydelig.- Han gir deg sin mening.. Det har han gjort svært ofte her inne , virker nesten som han har gått inn for å hjelpe deg så godt han kan pr mail. Virker som han ønsker å gi deg råd på veien - på meg virker det som din depresjon for tiden får deg til å tenke frykt tanker og at du er redd for avvisning - og det er vel ikke så unormalt for oss som sliter med dette? Lykke til - tror nok nhd hadde gitt deg like tydelig beskjed om å slutte å "mase" som han gir deg klare svar på dine spørsmål - han er jo en erfaren psykiater...... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258351-hvorfor-f%C3%B8ler-jeg-meg-s%C3%A5-elendig-etter-nhds-svar-bedre-%C3%A5-fortrenge/#findComment-2056180 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg må si meg enig med de under her om at det ikke ser ut til å være noen som helst negativ undertone i NHD´s svar. Men jeg har absolutt forståelse for at du føler det sånn! Jeg tror at når man føler seg masete så er man veldig sensitiv i forhold til andres tilbakemeldinger for man forventer kanskje noe negativt. Og forventer man noe negativt så leter man så godt at man gjerne "finner" det også. Husk at det ikke er ditt ansvar om han blir lei av å svare deg/oss! Dersom han blir lei av så slutter han nok bare med det. Han har selv ansvar for å si fra eller å velge å ikke svare. Adriana: Tusen takk for at du tok deg tid til å svare;) Du har vist meg at jeg ikke skal bry meg om hva andre tenker om meg. Dette er noe jeg alltid har vært opptatt av, men jeg lærte noe viktig i dag. Noe jeg skal ta m meg på veien videre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258351-hvorfor-f%C3%B8ler-jeg-meg-s%C3%A5-elendig-etter-nhds-svar-bedre-%C3%A5-fortrenge/#findComment-2056182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg ser du har skrevet mange innlegg her nå, i en annen sammenheng, på en annen måte, ville det nok vært å mase. Tenk om du skulle tatt en telefon til noen for hvert innlegg? Den personen hadde nok blitt ganske lei. Men "livet" her på dol er annerledes, de som orker/har lyst/interesse leser, de andre hopper over. Jeg forstår godt at du har skrevet mye nå, det er tydelig at du er inne i en prosess og tenker mye for tiden. Det er vanskelig å få med alle tanker i ett innlegg, og så får du følelsen av å ha utelatt noe viktig. I den prosessen du er i kommer det mange tanker, og det er vanskelig å skille ut hva som er viktig og hva som er mindre viktig, det ser du først senere. Jeg tror ikke du trenger å ha dårlig samvittighet overfor NHD fordi du "maser", jeg tror han er fullt i stand til å si fra hvis det blir for mye. Orio; Du forstår virkelig hva jeg går gjennom.. Jeg har 1050 tanker, og jeg vet ikke å sette ord på de. Derfor blir d alltid "ekstra" innlegg her.. huff, er vanskelig å få sortert de.. jeg blir gal av alle tankene..Men jeg håper at jeg en dag vil få d litt roligere der oppe:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258351-hvorfor-f%C3%B8ler-jeg-meg-s%C3%A5-elendig-etter-nhds-svar-bedre-%C3%A5-fortrenge/#findComment-2056196 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei. Som Hidi- så ser ikke jeg heller noen undertone. Jeg ser en som forsøker hjelpe med å gi konkrete svar. Ikke bekymre deg. Du bare drøfter det som foregår i dine tanker akkurat nå. Noe som selsagt er greit i et slikt forum. For hvert svar du får, så forsøk å tenke svaret som positivt. Tenk, folk og NDH tar seg tid til å svare på ting du skriver. Er ikke det godt? Og alle svarer av helt fri vilje...! Positivt, ikke sant? :-) sjøstjerna: Ja, jeg bare drøftet mine tanker her.. og d er så utrolig godt at man kan gjøre d.. forsøke å få sortert de litt osv. for ofte vet jeg ikke hva som er riktig og hva som er galt. Derfor er d så utrolig godt at her finnes mange gode medmennesker som støtter og hjelper i en slik vanskelig prosess..og at nhd er her og gir sine fag svar innimellom slaga:) Takk til deg også. Er godt å få en bekreftelse på at mine tanker ikke er "unormale";) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258351-hvorfor-f%C3%B8ler-jeg-meg-s%C3%A5-elendig-etter-nhds-svar-bedre-%C3%A5-fortrenge/#findComment-2056203 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest signaruelle Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 En "rar" sådan. Men d var viktig for meg. For at ting skulle bli så ekte som mulig, og for at jeg skulle møte forståelse for hva jeg strever m i hverdagen.Kall d psykt, kall d dumt. Men jeg visste ikke hvordan jeg skulle legge d fram for å bli møtt m forståelse..Jeg har probl.m å forklare. Unnskyld Nhd, for at jeg brukte deg som et eks. Jeg vet at dette tåler du. Kansje burde jeg spørre på forhånd..men jeg regner m at han også fikk m seg min PS mld hvis han har lest dette. Mulig dette var en psyk måte å gjøre d på. Men d var viktig for at ting skulle bli så ekte som mulig. For dette er noe jeg virkelig strever m i hverdagen. Men jeg lider i stilhet, for å si d sånn. Dette preger meg i så stor grad at jeg måtte forsøke å sette noen ord på de. Jeg satt lenge og vurderte om jeg burde sende dette innlegget. For jeg visste ikke hvordan folk ville reagere. Og om folk ville misforstå. Jeg gruet meg også til å åpne svarene. Nå er d ute m meg, tenkte jeg m d samme jeg sendte d.For jeg visste at jeg kom til å angre; Jeg ville m andre ord tape masse selvrespekt. Kansje også respekt fra andre. Nettopp derfor har jeg så store probl. m å sette ord på mine innerste tanker. Skjønner dere hva jeg mener?? Jeg er redd for å bli mislikt. Derfor tier jeg i stedet. Dsse tankene foregår kun i mitt hode. Og d er fælt å ha d slik. D er slik jeg er ellers i livet også: jeg blir lett fornærmet. Men jeg sier ikke noe. Jeg hiver d heller i den berømte sekken. Og d var d jeg ville oppnå m dette også: er d bra å kaste slike tanker i sekken? Eller bør du holde disse for deg selv?? NHD: Takk for svarene før idag. Jeg satte kjempe stor pris på de. Ikke noe galt m dine svar;) Kansje en svært uvanlig og annerledes måte å få ut sine dype tanker på. Men d var viktig for meg. Dette var altså bare en test; og denne undertonen følte jeg ikke. Jeg brukte d bare som et eks. Men jeg ville altså kansje følt d slik i en annen sammenheng. Og d var d jeg ville få fram her.Unnskyld hvis noen føler set "tråkket" på. Husk: dette var ikke min hensikt.Håper noen forstår hva jeg mener. Beste hilsen til alle-og takk for god hjelp, fra Hvorfor skrev du innlegget over om det var en "test", poenget med det da? Forstår ikke hva du ønsker? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258351-hvorfor-f%C3%B8ler-jeg-meg-s%C3%A5-elendig-etter-nhds-svar-bedre-%C3%A5-fortrenge/#findComment-2056204 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei! Har lest innleggende nedenfor, og det som slår meg er at du her får veldig presise, gode råd. Jeg kan ikke "høre" noen undertone. Du har ingen grunn til å føle det sånn, etter min mening. Var jeg deg ville jeg følge NHD`s råd sånn som han beskriver dem. Håper du klarer å legge fra deg denne følelsen, det er mye brukt energi til ingen nytte. optimisten: Det er slike følelser jeg må jobbe m.. og du har rett: slike følelser bruker man mye unødvendige krefter på.. de er vonde.. men de skal bort en dag:) jeg kan heller ikke se en undertone i nhd sitt svar. men som sagt; jeg brukte d som et eksempel.. vet ikke om d var dumt av meg.. men jeg visste ikke hvordan jeg ellers skulle sette ord på de. D betydde så mye for meg å få satt ord på dette, at jeg valgte å bruke denne "underlige" måten. Håper dere alle synes d er greit og har tilgitt meg dette;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258351-hvorfor-f%C3%B8ler-jeg-meg-s%C3%A5-elendig-etter-nhds-svar-bedre-%C3%A5-fortrenge/#findComment-2056210 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hvorfor skrev du innlegget over om det var en "test", poenget med det da? Forstår ikke hva du ønsker? Signaruelle; Som sagt; dette var svært dype og vonde tanker for meg.. jeg sliter mye m tilsvarende i hverdagen, og trengte å få noen "svar" o.l på dem.. beklager min noe uvanlige måte å få de ut på.. og jeg beklager hvis noen føler seg støtt pga dette. var iallefall ike d som var meningen. Jeg ville altså at d skulle bli så virkkelig som mulig, for jeg sliter m å sette ord på ting..Og jeg trengte svar på om jeg har rett til å føle d sånn osv. Hvis dette var dumt, skal jeg ikke gjøre d mer.. d var som sagt ikke en vond hensikt m dette.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258351-hvorfor-f%C3%B8ler-jeg-meg-s%C3%A5-elendig-etter-nhds-svar-bedre-%C3%A5-fortrenge/#findComment-2056218 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest signaruelle Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Signaruelle; Som sagt; dette var svært dype og vonde tanker for meg.. jeg sliter mye m tilsvarende i hverdagen, og trengte å få noen "svar" o.l på dem.. beklager min noe uvanlige måte å få de ut på.. og jeg beklager hvis noen føler seg støtt pga dette. var iallefall ike d som var meningen. Jeg ville altså at d skulle bli så virkkelig som mulig, for jeg sliter m å sette ord på ting..Og jeg trengte svar på om jeg har rett til å føle d sånn osv. Hvis dette var dumt, skal jeg ikke gjøre d mer.. d var som sagt ikke en vond hensikt m dette.. Ikke dumt nei, forsøkte bare å skjønne og med svaret du ga meg forsto jeg langt bedre ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258351-hvorfor-f%C3%B8ler-jeg-meg-s%C3%A5-elendig-etter-nhds-svar-bedre-%C3%A5-fortrenge/#findComment-2056226 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Kunne ikke finne en streng undertone i svaret fra nhd en plass. Han svarer på det du spør om. Har lest svar som virkelig er skarpe, fra han, og dette er overhodet ikke et av dem. Ikke tenk på det! Takk, hidi..jeg har lært mye i dag..Av og til tror jeg d er bra han svarer skarpt. Dette for å få opp våre øyne noen ganger. Men jeg har selvsagt ikke vært her lenge nok til å kunne uttale meg så mye om d.Jeg er utrolig glad for at han tar seg tid til å svare oss og håper han fortsetter md. Klem:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258351-hvorfor-f%C3%B8ler-jeg-meg-s%C3%A5-elendig-etter-nhds-svar-bedre-%C3%A5-fortrenge/#findComment-2056231 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ikke dumt nei, forsøkte bare å skjønne og med svaret du ga meg forsto jeg langt bedre ) Puh.. puster lettet ut.. begynte å tro jeg hadde gjort noe utrolig dumt, no.. Ha en god natt:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258351-hvorfor-f%C3%B8ler-jeg-meg-s%C3%A5-elendig-etter-nhds-svar-bedre-%C3%A5-fortrenge/#findComment-2056234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg synes absolutt ikke at der er noen som helst undertone i svaret hans - det er svært klart og tydelig.- Han gir deg sin mening.. Det har han gjort svært ofte her inne , virker nesten som han har gått inn for å hjelpe deg så godt han kan pr mail. Virker som han ønsker å gi deg råd på veien - på meg virker det som din depresjon for tiden får deg til å tenke frykt tanker og at du er redd for avvisning - og det er vel ikke så unormalt for oss som sliter med dette? Lykke til - tror nok nhd hadde gitt deg like tydelig beskjed om å slutte å "mase" som han gir deg klare svar på dine spørsmål - han er jo en erfaren psykiater...... Natha: Takk for at du også tok deg tid til å svare. Du aner ikke hvor nyttig og lærerikt dette er for meg. jeg har strevet et helt liv, og trenger litt bekreftelse på hva som er riktig og hva som er galt. Jeg har sagt til nhd også, at han har hjulpet meg langt på vei, og dette er noe jeg setter stor pris på.Jeg hadde ikke vært så godt rustet dersom jeg ikke hadde fått så god hjelp. Og ja, man kan mene hva man vil om han; men jeg respekterer ham høyt, og er sikker på at han gjør en kjempejobb der ute i "virkligheten" også.. Håper du også tilgir meg denne måten å legge fram mitt problem på, og ikke synes jeg er helt "sprø" som gjøer d på denne måten.. God natt;) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258351-hvorfor-f%C3%B8ler-jeg-meg-s%C3%A5-elendig-etter-nhds-svar-bedre-%C3%A5-fortrenge/#findComment-2056242 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Kanskje grunnen til at du føler deg "elendig" er at du innser at ingen kan ta valget for deg mht hvorvidt du skal bli i ekteskapet eller ikke? Enkelte ting finnes det klare svar på - andre ting må hver og en av oss ta stilling til selv. Noen ganger er det lettest at det finnes klare svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258351-hvorfor-f%C3%B8ler-jeg-meg-s%C3%A5-elendig-etter-nhds-svar-bedre-%C3%A5-fortrenge/#findComment-2056324 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.