Gjest Jente31 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Kanskje grunnen til at du føler deg "elendig" er at du innser at ingen kan ta valget for deg mht hvorvidt du skal bli i ekteskapet eller ikke? Enkelte ting finnes det klare svar på - andre ting må hver og en av oss ta stilling til selv. Noen ganger er det lettest at det finnes klare svar. Frosken: Jeg innså etterhvert før i dag at dette var noe jeg måtte avgjøre selv, og at jeg ikke kunne legge denne byrden over på noen andre. Som skrevet var dette innlegget ment for å få beskrevet hvordan jeg ofte føler meg osv. -denne usikkerheten som ofte får overtaket. Jeg visste ikke hvordan jeg skulle få lagt d fram. Vet ikke om d var helt sprøtt. men valgte å ta sjansen. Uansett har du rett: Jeg følte svaret sånn til å begynne m. Jeg følte at jeg har mast. Derfor dette innlegget også. Men jeg visste at svaret var etter nhd sin beste hensikt, og er svært takknemlig for et oppriktig og ærlig svar. Men d som var poenget var at jeg i en annen sammenheng har ville blitt såret.. kansje ikke her på dol, men i virkligheten.. skjønner du hva jeg mener? Her ser jeg nok en gang hvor elendig jeg er til å forklare.. huff.. Var d helt feil av meg kansje..?? I så fall ber jeg om unnskyldning for dette.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258351-hvorfor-f%C3%B8ler-jeg-meg-s%C3%A5-elendig-etter-nhds-svar-bedre-%C3%A5-fortrenge/page/2/#findComment-2056342 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Kanskje grunnen til at du føler deg "elendig" er at du innser at ingen kan ta valget for deg mht hvorvidt du skal bli i ekteskapet eller ikke? Enkelte ting finnes det klare svar på - andre ting må hver og en av oss ta stilling til selv. Noen ganger er det lettest at det finnes klare svar. Hei jeg vil bare si at jeg ikke ønsker flere kommentarer på dette og neste innlegg. Dette er vondt for meg, og jeg må ta dette opp m behandler. En så vanskelig probl.stilling egner seg ikke å ta opp på denne måten, d bllir bare feil og jeg beklager på d sterkeste.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258351-hvorfor-f%C3%B8ler-jeg-meg-s%C3%A5-elendig-etter-nhds-svar-bedre-%C3%A5-fortrenge/page/2/#findComment-2056448 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg har vært borte fra DOL i vel et døgn. Du har stilt kloke spørsmål. Jeg har svart etter beste evne, og har aldri syntes at du var masete. Fordi jeg følte at du var litt i villrede og en smule "kaotisk" i tankegangen, valgte jeg å svare så tydelig som mulig i mitt siste svar. Svaret skulle ikke ha noen "negativ undertone". Det skulle bare være ultratydelig slik at det ikke skulle være vanskelig å forstå eller kunne tolkes på ulike måter. Jeg ønsker deg en god helg :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258351-hvorfor-f%C3%B8ler-jeg-meg-s%C3%A5-elendig-etter-nhds-svar-bedre-%C3%A5-fortrenge/page/2/#findComment-2057118 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg har vært borte fra DOL i vel et døgn. Du har stilt kloke spørsmål. Jeg har svart etter beste evne, og har aldri syntes at du var masete. Fordi jeg følte at du var litt i villrede og en smule "kaotisk" i tankegangen, valgte jeg å svare så tydelig som mulig i mitt siste svar. Svaret skulle ikke ha noen "negativ undertone". Det skulle bare være ultratydelig slik at det ikke skulle være vanskelig å forstå eller kunne tolkes på ulike måter. Jeg ønsker deg en god helg :-) Tusen takk for et utrolig godt og varmt svar..tankene mine løp sin egen vei i går, og ting "tok litt av" - noe jeg har tatt lærdom av og tar m meg videre. Regner m dette skjedde pga den vanskelige prosessen jeg er i. Igjen: jeg er glad for at du svarer så konkret og ærlig som du gjør, og håper at du vil fortsette m dette. Jeg kan ikke få takket/rost nok for hjelpen jeg har fått av deg og flere, og er glad for at du/flere ikke ser ned på meg etter dette.. God helg til deg også (du har akkurat reddet min helg:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258351-hvorfor-f%C3%B8ler-jeg-meg-s%C3%A5-elendig-etter-nhds-svar-bedre-%C3%A5-fortrenge/page/2/#findComment-2057250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.