Gå til innhold

Tyrkisk restaurant i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen som kjenner til en Tyrkisk restaurant i Oslo som duger? Vi er en gjeng som har noe å feire og med oss har vi ei som kommer fra Tyrkia. Hadde vært fint om det var litt kvalitet over maten :D

Skrevet

Det er mange år siden jeg var der, men Papa Sigolo rett bak (eller foran) Oslo Rådhus var i alle fall et bra sted dengang. Du kan jo søke på gulesider.no om du finner den der. Evt. søke opp andre tyrkiske.

Skrevet

Avanos på Løkka spiste vi ofte på da jeg bodde der. Kjøttet var så mørt at det helt sikkert hadde tilbrakt flere timer i bagasjerommet på ferden over grensa. I helga hadde de magedansing. Jeg skjønte aldri om man skulle tipse danserinnen eller ikke.

Ligger i Helgesensgate 14-16-18 eller deromkring, du må gå inn i bakgården og opp. Trivelig miljø og betjening.

Nå har jeg stort sett ikke vært i Norge de site 5 årene, så fuglene vet om de er der enda? Dorthe vet kanskje?

Papa Sigolo var vi også på flere ganger. Jeg tror det egentlig er et rottereir, jeg møtte pakistaneren som jeg kjøpte bil av der også. Uten at jeg vet det sikkert så tror jeg han var involvert i en del tvilsomme saker.

At det var en som ble skutt der overreasket meg ikke det minste.

Skrevet

Avanos på Løkka spiste vi ofte på da jeg bodde der. Kjøttet var så mørt at det helt sikkert hadde tilbrakt flere timer i bagasjerommet på ferden over grensa. I helga hadde de magedansing. Jeg skjønte aldri om man skulle tipse danserinnen eller ikke.

Ligger i Helgesensgate 14-16-18 eller deromkring, du må gå inn i bakgården og opp. Trivelig miljø og betjening.

Nå har jeg stort sett ikke vært i Norge de site 5 årene, så fuglene vet om de er der enda? Dorthe vet kanskje?

Papa Sigolo var vi også på flere ganger. Jeg tror det egentlig er et rottereir, jeg møtte pakistaneren som jeg kjøpte bil av der også. Uten at jeg vet det sikkert så tror jeg han var involvert i en del tvilsomme saker.

Tror du jaggu meg ikke...

www.avanos.no

Skrevet

Er det ikke litt dumt å ta med en tyrkisk jente på en tyrkisk restaurant? Hun blir sikkert skuffet, med tanke på at kjøkkenet er endel bedre i de private hjem enn det man får servert ute.

Skrevet

Er det ikke litt dumt å ta med en tyrkisk jente på en tyrkisk restaurant? Hun blir sikkert skuffet, med tanke på at kjøkkenet er endel bedre i de private hjem enn det man får servert ute.

Bedre å ta henne med på en gresk resturat? ;0)

Skrevet

Takk for svar. Da blir det spennende å se hva vi bestemmer oss for. Det er klart det frister med kjøtt som har mørnet over svinesundsbrua ;D

Skrevet

Bedre å ta henne med på en gresk resturat? ;0)

Ja, selvsagt. Det er ikke noe å stille spørsmål ved engang.

Men skal man først på tyrkisk restaurnt, blir det liksom så Ola Nordmannpottitt å ta med seg en tyrkisk venn på en tyrkisk restaurant. Blir liksom litt flaut..

laguna1365380434
Skrevet

Avanos finnes, de har god mat fortsatt også..Så vet du det..Kan du fortsatt gå dit, om du skulle føle for å droppe innom gamlelandet en svipp..:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...