j1234 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg er en jente på 23 år. Problemet mitt er at jeg ikke vet hva problemet er, jeg vet bare at jeg ikke føler meg glad og fornøyd og har en konstant klump i halsen. Jeg har hatt dette over lang tid nå, og er lei av å alltid føle det sånn uten å vite hva som egentlig er galt. I noen perioder er jeg mer deprimert, fordi jeg har opplevd å miste tre besteforeldre på få år og føler en håpløshet i forhold til situasjonen min. Jeg fungerer bra i hverdagen, og både jobber og studerer. Jeg har samboer og mange venner. Jeg klarer ikke å definere noen situasjoner som gjør meg ekstra anspent, jeg føler alltid uro og en klump i halsen. Jeg oppsøkte lege for et års tid siden fordi jeg var nedfor og følte at situasjonen var fastlåst. Da ble jeg foreskrevet cipralex over en kort periode, men følte meg ikke så mye bedre. Legen min skulle henvise meg til psykolog, men dette har nå tatt så lang tid at jeg vil gjerne høre en annen persons mening. Hva syns du dette høres ut som? Hva skal jeg gjøre for å bedre situasjonen? Jeg kan ikke sette fingeren på problemet, og har blitt veldig bevisst på at jeg føler meg sånn. Dette gjør at jeg ser mørkt på framtida og ikke klarer å glede meg over det jeg opplever i hverdagen. Dette er nok et rart problem, men veldig reelt for meg. På forhånd takk for svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258375-klump-i-halsen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NurseNovel Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Slik jeg ser det kan det være 2 ting: 1. Enten redsel 2. eller struma (forstørret skjoldbruskkjertel). Ingen av delene er farlig, egentlig, men det kan være svært hemmende og skremmende. Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258375-klump-i-halsen/#findComment-2056059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.