ShitDiddelyDo Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 På bittelille juleaften, altså fredag om en uke, er det dags for en vedensomspennende masserunk. Jeg forventer at dolere er sitt ansvar for fred bevisst, og lader geværene før vi trår til i en fellesrunk verden knapt har sett makan til. http://tinyurl.com/u3ckn 0 Siter
pekkaline Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 E æ klar! Haha *Et flott tiltak* 0 Siter
flisa Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Vi er på kirkekonsert akkurat da - men jeg skal spørre gubben - - LOL 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 For verdensfreden grenser det jo til frekt og ikke ville delta ;o) 0 Siter
sheba Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Jovisst, vi får alle gi vårt bidrag til verdensfreden;) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Vi er på kirkekonsert akkurat da - men jeg skal spørre gubben - - LOL Husk å ha kåpe/frakk i fanget :-) 0 Siter
hidi Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Du får klare deg uten meg da! Bare tanken på at en hel verden runker, gjør meg kvalm... Bare runk, men trenger dere en egen DAG!!! 0 Siter
Gjest Underskrift Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Du får klare deg uten meg da! Bare tanken på at en hel verden runker, gjør meg kvalm... Bare runk, men trenger dere en egen DAG!!! Du trenger ikke onanere for og få orgasme, sex holder lenge. Eller blir du fryktelig kvalm av at folk driver på med slik også. Det er nokså mange milliarder som har sex daglig. UFF og UFF 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 Glidekrem?? Glidekrem gjør onanaringa langt mer spenstig. Vi som runker daglig trenger litt variasjon. 0 Siter
hidi Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Du trenger ikke onanere for og få orgasme, sex holder lenge. Eller blir du fryktelig kvalm av at folk driver på med slik også. Det er nokså mange milliarder som har sex daglig. UFF og UFF Blir ikke kvalm av noe, så lenge de ikke har en dag for det... I morgen er det de avkuttede lems dag! Halloen... SUDRIK! 0 Siter
Gjest Schweinulf Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Glidekrem gjør onanaringa langt mer spenstig. Vi som runker daglig trenger litt variasjon. Svupp svupp 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 Blir ikke kvalm av noe, så lenge de ikke har en dag for det... I morgen er det de avkuttede lems dag! Halloen... SUDRIK! Det var da på høy tid at vi onanister også fikk en egen dag. 0 Siter
hidi Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Det var da på høy tid at vi onanister også fikk en egen dag. *grøsser* Dere onanerer da offentlig, for riktig å vise hvor ille det står til... *foretrekker menn som ikke snakker om onani, sorry* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Skrevet 14. desember 2006 *grøsser* Dere onanerer da offentlig, for riktig å vise hvor ille det står til... *foretrekker menn som ikke snakker om onani, sorry* Hvorfor synes du onani er ekkelt? Ligger din motstand mot onani i det gammel-testamentlige "ikke spill sperm på steingrunn i sollys hvis du ikke vil bli til stein", eller hva det nå var de rallet om på den tida? Eller gjelder det bare troll? 0 Siter
hidi Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Hvorfor synes du onani er ekkelt? Ligger din motstand mot onani i det gammel-testamentlige "ikke spill sperm på steingrunn i sollys hvis du ikke vil bli til stein", eller hva det nå var de rallet om på den tida? Eller gjelder det bare troll? Overhodet ikke...Jeg er kvinne, så klart jeg hater alt godt som blir spilt... Runkedag, blir bare sååå patetisk... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.