Gå til innhold

ER du like klok som barnahagebarna?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg fikk rett, men hadde ikke tenkt på døra! ;)

Tror man blir litt for nyskjerrig på spørsmålet og glemmer å virkelig studere bildet :)

Skrevet

Hehe, jeg fikk rett, men hadde ikke tenkt på døra! ;)

Tror man blir litt for nyskjerrig på spørsmålet og glemmer å virkelig studere bildet :)

Ikke skrive svaret da - høna! .)

Skrevet

Ikke skrive svaret da - høna! .)

Oppdaga det for sent! Ligger flat å ber om unnskylding!

Gjest Underskrift
Skrevet

Ikke jeg heller...

Fillern, pleier og tro jeg er god på problemløsning og oppgaver som det.

Men denne gangen var det helt tomt gitt.

Det værste var at jeg tippet høyre.

MVH

Skrevet

Oppdaga det for sent! Ligger flat å ber om unnskylding!

DU er tilgitt! *slenger over noen CARA MINTS*

Skrevet

Det gjorde jeg...hmm intelligent jeg, sikkert...

Bildet kommer neppe til å være en del av en intelligentstest. Til det er den for tvetydig, he, he.

Skrevet

Det gjorde jeg...hmm intelligent jeg, sikkert...

Bildet kommer neppe til å være en del av en intelligentstest. Til det er den for tvetydig, he, he.

Hadde du riktig begrunnelse også?

Skrevet

Jeg ser den kjører mot venstre, men jeg tenkte ikke på barnehagebarnas svar.

Skrevet

Tenkte med meg sjøl at det måtte vera venstre. Det var liksom det magefølelsen sa, men grunnen til det ana eg ikkje hehe

Skrevet

Svarer beskjemmet ja...Har oppdratt tre barn, visse ting fester seg, som barns evne til å se ting som ikke er der...

Gjest spiolina
Skrevet

Jeg klarte den, men jeg gjetta bare :-/ Jeg hadde aldri i verden tenkt på det med døra!!!!!!!!!!!!

Caloni Makaroni
Skrevet

Oisann, den tok ikke jeg heller. Tenkte bare det var noen luregreier, så jeg tenkte "høyre", og så ser jeg jo at barna (i følge artikkelen) har begrunnet svaret sitt og greier.

Tviler på at det er 3-åringene som har konkludert med at bussen kjører til venstre fordi man ikke kan se døren. I alle fall ikke uten særdeles god hjelp ;)

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg ser den kjører mot venstre, men jeg tenkte ikke på barnehagebarnas svar.

Hvordan kan du se det?

Skrevet

Hvordan kan du se det?

Venstresida er brattere enn høyresida, og det var tilfellet med de gamle folkevognbussene, hvis jeg ikke husker helt feil.

Jupp. Syltynt. Selv unger er smartere enn meg. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...