Gjest prill&dill... Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Nei, det er ikke spesielt vanskelig. Jeg jobber på en innstitusjon for ungdom med alvorlige adferdsproblemer. Det er også noen vernepleiere der. Lønna er ca. 350 000 med tillegg. Min teamleder har rett under 400 000. Lønna varierer på hvor du jobber osv. Kommunen ligger under stat, som oftest. 0 Siter
Gjest Vurderer yrket Skrevet 14. desember 2006 Skrevet 14. desember 2006 Nei, det er ikke spesielt vanskelig. Jeg jobber på en innstitusjon for ungdom med alvorlige adferdsproblemer. Det er også noen vernepleiere der. Lønna er ca. 350 000 med tillegg. Min teamleder har rett under 400 000. Lønna varierer på hvor du jobber osv. Kommunen ligger under stat, som oftest. Må du være fysisk sterk for å jobbe som vernepleier? Jeg tenker på at utagerende personer kan være voldelige. Håper du svarer. 0 Siter
pampen Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Må du være fysisk sterk for å jobbe som vernepleier? Jeg tenker på at utagerende personer kan være voldelige. Håper du svarer. Man bør jo være igod, fysisk form m.t.p. løft for eksempel. Men på vernepleien så lærer man seg metoder for å stoppe utagerende mennesker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.