Gå til innhold

Det var en ulykke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel det de fleste trodde eller hadde et håp om, det ville vært en fryktelig tragedie for sønnene hennes om noen i kongefamilien hadde forårsaket det, men vi vil nok aldri få vite sikkert..

Jeg glemmer aldri den dagen det skjedde iallfall, dattera mi var lita da, men visste hvor "fan" jeg var av Diana, hun kom løpende ut til meg i hagen og fortalte det... like tragisk og en helt unødvendig ulykke synes jeg, som så mange andre ulykker:)

Skrevet

Det er vel det de fleste trodde eller hadde et håp om, det ville vært en fryktelig tragedie for sønnene hennes om noen i kongefamilien hadde forårsaket det, men vi vil nok aldri få vite sikkert..

Jeg glemmer aldri den dagen det skjedde iallfall, dattera mi var lita da, men visste hvor "fan" jeg var av Diana, hun kom løpende ut til meg i hagen og fortalte det... like tragisk og en helt unødvendig ulykke synes jeg, som så mange andre ulykker:)

Det var jo ikke direkte en ulykke da. Det var paparazzien sin skyld, de drittsekkene.

Skrevet

Det var jo ikke direkte en ulykke da. Det var paparazzien sin skyld, de drittsekkene.

joda, sikkert... men om sjåføren var edru hadde det nok hjulpet og ikke fått det samme tragiske utfallet, men hva vet jeg om kjendiser og deres liv + paparazzier??

Ingen verdens ting:) fryktelig tragisk var det når hun endelig var lykkelig igjen.) huffameg!

Skrevet

Har selv aldri forstått Dianahysteriet, og mente allrede dengang at det måtte være en ulykke. Det tok spesialistene over ni år å komme fren til samme konklusjon.

Skrevet

Tilogmed de er skyldfrie i ettertid. Dvs over ni år i ettertid...

Skrevet

Har selv aldri forstått Dianahysteriet, og mente allrede dengang at det måtte være en ulykke. Det tok spesialistene over ni år å komme fren til samme konklusjon.

din mening, og det er helt ok for meg:)

Skrevet

Alt jeg skriver her er min mening, så jeg vet vel ikke helt hva du tenker på?

Skrevet

Tilogmed de er skyldfrie i ettertid. Dvs over ni år i ettertid...

Helt grusomt..

Skrevet

Nå får du gi deg! tåler du ikke og bli motsagt? "med argumenter"... jeg ønsket ingen diskusjon, sa bare hva jeg følte og mente, så står du fritt til og tenke/mene hva du vil om hysteriet som du sier..

for meg er hun fortsatt en person verden trengte!

ro deg ned litt:)

Skrevet

Alt jeg skriver her er min mening, så jeg vet vel ikke helt hva du tenker på?

Nå får du gi deg! tåler du ikke og bli motsagt? "med argumenter"... jeg ønsket ingen diskusjon, sa bare hva jeg følte og mente, så står du fritt til og tenke/mene hva du vil om hysteriet som du sier..

Skrevet

Mente ikke å frata deg noe, sheba, unnskyld hvis du oppfatter det slik.

Skrevet

Mente ikke å frata deg noe, sheba, unnskyld hvis du oppfatter det slik.

du fratar meg ikke noenting, men måten du hisser deg opp på gjør at jeg ikke synes det er noen ide`og diskutere imot, jeg gidder rett og slett ikke krangle med fastlåste personer...

*hver har sin egen mening* kanskje en ide og respektere og diskutere for all del, men ikke korsfeste og putte i bås!

Skrevet

du fratar meg ikke noenting, men måten du hisser deg opp på gjør at jeg ikke synes det er noen ide`og diskutere imot, jeg gidder rett og slett ikke krangle med fastlåste personer...

*hver har sin egen mening* kanskje en ide og respektere og diskutere for all del, men ikke korsfeste og putte i bås!

Jeg har da hverken korsfestet eller puttet i bås...

Nå dømmer du før du kjenner.

Skrevet

Jeg har da hverken korsfestet eller puttet i bås...

Nå dømmer du før du kjenner.

Godnatt..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...