Gå til innhold

Til nhd/alle ang mitt innlegg (kl. 19:10)

Anbefalte innlegg

Til nhd. Jeg håper du har tilgitt meg min noe "uvanlig" måte å legge fram et problem på for meg som er så stort at jeg ikke engang vet hvordan jeg skal sette ord på d.

Derfor valgte jeg å gjøre en "vri".. Vet ikke om dette var helt klinkokos. D var iallfall mye bedre å få fram vanskelige tanker og ord på denne måten. Og jeg lærte også endel på d. Det var også d jeg håpet på.Hvis dette var dumt, ber jeg om at noen sier fra.

Jeg setter stor pris på all den hjelpen du yter her inne. Jeg har stor respekt for deg som psykiater. Og d er d nok flere som har. Til alle dere andre som forsøker å hjelpe vil jeg si d samme: Dere har betydd mye for meg på denne vanskelige veien. Og jeg beklager om dere føler dere tråkket på. Dette var iallefall ikke min hensikt.. håper dere forstår. ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258398-til-nhdalle-ang-mitt-innlegg-kl-1910/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg!

Ikke tenk på det mer. NHD forstår helt sikkert. Om ikke er han vrang ;o)

Vennlig hisen og god natt fra

Neida.. han er sikkert ikke vrang..tror nok ikke d. Dette er vel bare en flue i forhold til hva han har måttet tåle. Jeg ville bare han skulle være klar over d. Han syns sikkert jeg er sprø, bare ;-) Men den sjansen visste jeg at jeg tok. Natti natt.

Nå nærmer du deg grensen for hva som er rimelig å kalle "mas", synes jeg.

ok.. skal ta d til etterretning..jeg ville bare få frem hva som var min hensikt.. for jeg ble etter hvert usikker på om jeg rett og slett har gjort noe jeg ikke burde gjort..er lite flink til å forklare.. beklager dette på d sterkeste..

Nå nærmer du deg grensen for hva som er rimelig å kalle "mas", synes jeg.

Se bort fra disse. Føler at d bare ble rot utav dette..at d ble helt sykt og at d var helt feil av meg å gjøre d på denne måten osv. Jeg måtte bare si d, for jeg får ikke ro på meg. Er lei meg for at d blei slik, hvis noen misforstår.. huff..

Annonse

For å være helt ærlig, så synes jeg du maser. Det er omtrent bare innlegg fra deg jeg ser når jeg logger meg på her.

Et tips: Ta ansvar for livet ditt.

Vet det.. de to siste innleggene ble bare rot, så jeg har bedt om å få de slettet.. unnskyld nok en gang..

Gjest Alt er tiltak

Heisann

Syns ikke noen bør vere sure på deg jeg!Jeg har selv følt meg masete når psykiateren her inne svarer meg. Syns personlig at han sier ting veldig surt og virker som om det er tatt rett ut ifra læreboka!

Hva er dine problemer? Har du problemer med samboer?

Klem til deg!

Gjest Underskrift

Se bort fra disse. Føler at d bare ble rot utav dette..at d ble helt sykt og at d var helt feil av meg å gjøre d på denne måten osv. Jeg måtte bare si d, for jeg får ikke ro på meg. Er lei meg for at d blei slik, hvis noen misforstår.. huff..

Jeg ville bare sett bort fra svar som fra: en tanke i natten.

Gjør det som du finner roen med, og blås i resten.

En tanke i natten burde bare hoppe over slike innlegg evnt. Og i allefall kritisere med eget nick.

Vennlig hilsen og god helg.

Gjest Underskrift

For å være helt ærlig, så synes jeg du maser. Det er omtrent bare innlegg fra deg jeg ser når jeg logger meg på her.

Et tips: Ta ansvar for livet ditt.

Ta ansvar for og ikke lese slike innlegg da.

Jente31 har all rett til og prøve og få ut ting, og finne roen, på sin egen måte.

Ett tips til deg: ta ansvar og ikke les mer om du ikke vil.

Vennlig hilsen og god helg fra

Jeg ville bare sett bort fra svar som fra: en tanke i natten.

Gjør det som du finner roen med, og blås i resten.

En tanke i natten burde bare hoppe over slike innlegg evnt. Og i allefall kritisere med eget nick.

Vennlig hilsen og god helg.

Takk for støtten til dere.. Jeg er helt fra meg. Noe jeg tar ansvar for. Jeg har dummet meg ut. D tar jeg også ansvar for. Synes nhd ga meg et fint svar. D var ærlig og konkret. Ikke noe galt i d. Jeg følte d til å begynne m ja, som frosken beskrev, men fornuften sa meg at jeg overreagerte. Likevel lot jeg tankene bare fly avsted.. noe jeg er svært lei for. D tar jeg også ansvar for. At noen må tråkke på meg som noen her har gjort, tar jeg også ansvar for. Jeg fortjener d.. Til dere andre: tusen takk for støtten..d gjør godt;)

Annonse

Du, du skrev og skrev og skrev og ja, det ble vel noe masete etterhvert.

Men du bør da aldeles ikke be NHD eller andre om undskyldning?

Dette er et forum for psykiatri og der må det vel være litt takhøyde eller?

Dessuten så svarer NHD kun på det han gidder å svare på. Han hopper helt sikkert glatt over det han anser som "mas".

Slapp av, du har ikke gjort noe så galt at du bør gå rundt og føle deg ille til mote altså.

Som NHD kan også andre som synes du maser hoppe glatt over innlegg som er underskrevet av deg.

Så legg nå dette på hylla da, glem det.

Så får du heller "lære av erfaringen" og forholde deg saklig og skrive "kortest mulig" med mest mulig relevant info. neste gang du spør om noe.

Men du, du er ikke den eneste som "kakler i veg og trenger støtte" altså, det er det vel flere som gjør her inne, er ikke forummet for det også da?

Takk for støtten til dere.. Jeg er helt fra meg. Noe jeg tar ansvar for. Jeg har dummet meg ut. D tar jeg også ansvar for. Synes nhd ga meg et fint svar. D var ærlig og konkret. Ikke noe galt i d. Jeg følte d til å begynne m ja, som frosken beskrev, men fornuften sa meg at jeg overreagerte. Likevel lot jeg tankene bare fly avsted.. noe jeg er svært lei for. D tar jeg også ansvar for. At noen må tråkke på meg som noen her har gjort, tar jeg også ansvar for. Jeg fortjener d.. Til dere andre: tusen takk for støtten..d gjør godt;)

Jeg er helt for at du skal ta ansvar for deg selv, dine egne handlinger og ditt eget liv. (Å skrive inn her for å få råd er vel også en måte å ta ansvar på?) Men det er grenser for hva du skal ta ansvar for, du skal ikke ta ansvar for at noen "må tråkke på deg". Hva andre gjør og tenker og hvordan de forholder seg til ting, er slett ikke ditt ansvar. Som flere har nevnt er det bare å hoppe over innleggene dine hvis de ikke er interessert.

Når det er sagt, du stilte et spørsmål og fikk ærlige svar. Noen synes det er masete med alle innleggene du har skrevet i det siste. Det må du godta.

Bare for å si klart i fra; jeg synes ikke du har vært masete. For meg har det vært tydelig at det skjer mye i/med deg for tiden, og da er det ikke unaturlig om du skriver en del her. Noe annet ville vært om du skrev det samme på nytt og på nytt. Men det gjør du jo ikke. Tvert imot tror jeg du er i ferd med å finne ut av mange ting, at du er inne i en prosess som vil føre deg fremover.

En annen sak er at du kanskje ikke vil dele alt med oss her på dol? I så fall kan du jo skrive ned ting for deg selv, det hjelper ofte på tankene å se ting svart på hvitt.

Du, du skrev og skrev og skrev og ja, det ble vel noe masete etterhvert.

Men du bør da aldeles ikke be NHD eller andre om undskyldning?

Dette er et forum for psykiatri og der må det vel være litt takhøyde eller?

Dessuten så svarer NHD kun på det han gidder å svare på. Han hopper helt sikkert glatt over det han anser som "mas".

Slapp av, du har ikke gjort noe så galt at du bør gå rundt og føle deg ille til mote altså.

Som NHD kan også andre som synes du maser hoppe glatt over innlegg som er underskrevet av deg.

Så legg nå dette på hylla da, glem det.

Så får du heller "lære av erfaringen" og forholde deg saklig og skrive "kortest mulig" med mest mulig relevant info. neste gang du spør om noe.

Men du, du er ikke den eneste som "kakler i veg og trenger støtte" altså, det er det vel flere som gjør her inne, er ikke forummet for det også da?

Tro meg.. har lært mye.. mye mer enn dere aner. Dette har aldri skjedd meg før. Jeg mistet endel selvrrespekt av dette. Derfor straffer jeg meg selv så hardt også. For dette er ikke meg. D var tankene som løp løpsk.. Derfor er d nok best at jeg holder dem for meg selv heretter..

Til dere som har kommet m støtte: Takk.. Til dere andre: Tenk dere om før dere sparker noen som allerede ligger nede. Dere kjenner meg ikke, og vet ikke hva dette kunne gjort m meg.

Heretter anser jeg denne saken som ferdig på dol.

Tro meg.. har lært mye.. mye mer enn dere aner. Dette har aldri skjedd meg før. Jeg mistet endel selvrrespekt av dette. Derfor straffer jeg meg selv så hardt også. For dette er ikke meg. D var tankene som løp løpsk.. Derfor er d nok best at jeg holder dem for meg selv heretter..

Til dere som har kommet m støtte: Takk.. Til dere andre: Tenk dere om før dere sparker noen som allerede ligger nede. Dere kjenner meg ikke, og vet ikke hva dette kunne gjort m meg.

Synes du straffer deg selv for hardt.

Alle får da vel tider de "bobler over" av ting, er da helt normalt det når det er noe som opptar oss veldig.

Legg det bak deg og gå på med frisk giv :)

Gjest Underskrift

*applauderer* for at du sa i fra til di som kritiserer at du gir utløp for dine følelser.

Jeg håper du får det bedre snart.

MVH

Enig med Pontiac !

Det er ikke no stress, chill :)

Veldig stor respekt for deg og alle her inne.

Jeg har ikke fulgt med på alle innleggene dine helt, men av det jeg har lest har jeg ikke oppfattet deg som masete eller noenting! fin fin du :)

Fortsett og skriv! NHD, svarer på det han vil :)

Ikke spør om du maser, for da kommer det alltid til og være noen som synes at du gjør det når du minner dem på det hele tia! ;)

Og skulle du "ta av" noe som du IKKE har gjort, så kommer web-master sikkert til og komme innom og be deg tone deg ned lit.. det er det eneste..

*Idag er en rastløs men rolig dag med John Legend ;)*

Jeg er helt for at du skal ta ansvar for deg selv, dine egne handlinger og ditt eget liv. (Å skrive inn her for å få råd er vel også en måte å ta ansvar på?) Men det er grenser for hva du skal ta ansvar for, du skal ikke ta ansvar for at noen "må tråkke på deg". Hva andre gjør og tenker og hvordan de forholder seg til ting, er slett ikke ditt ansvar. Som flere har nevnt er det bare å hoppe over innleggene dine hvis de ikke er interessert.

Når det er sagt, du stilte et spørsmål og fikk ærlige svar. Noen synes det er masete med alle innleggene du har skrevet i det siste. Det må du godta.

Bare for å si klart i fra; jeg synes ikke du har vært masete. For meg har det vært tydelig at det skjer mye i/med deg for tiden, og da er det ikke unaturlig om du skriver en del her. Noe annet ville vært om du skrev det samme på nytt og på nytt. Men det gjør du jo ikke. Tvert imot tror jeg du er i ferd med å finne ut av mange ting, at du er inne i en prosess som vil føre deg fremover.

En annen sak er at du kanskje ikke vil dele alt med oss her på dol? I så fall kan du jo skrive ned ting for deg selv, det hjelper ofte på tankene å se ting svart på hvitt.

Takk for god støtte fra deg og di andre. D betyr mye for meg i dag. Dette har vært tøft, men samtidig har jeg lært av d. Noe jeg tar m meg på veien videre.,:-)

Klem,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...