Gjest santa clauset Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Jeg så en gang et bilde på nettet av en gravstein der det står "Santa Claus" også f. og d. i årstall under. Foran er en unge som hyler fordi Santa Claus er død...hehe...Noen som kan finne dette bildet til meg så er jeg evig takknemlig.. 0 Siter
Sharniqua Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Bruk google! :-) http://images.google.com/images?hl=en&q=santa+dead&btnG=Search+Images 0 Siter
Gemini Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 var ikke verre enn å ta et bildesøk på google (www.google.com - klikke på images/bilder) og skrive santa dead, så popper det opp x antall utgaver av det bildet i ulike størrelser... Sånn, nå får du det til selv ;-) *snill google-søke-instruktør* 0 Siter
Femma Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 var ikke verre enn å ta et bildesøk på google (www.google.com - klikke på images/bilder) og skrive santa dead, så popper det opp x antall utgaver av det bildet i ulike størrelser... Sånn, nå får du det til selv ;-) *snill google-søke-instruktør* *fnis* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.