KaVa Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Hvem vil du så vondt *grøss* :-) Jeg har sett elektroniske julekort på Nille, men "flotte"? ikke veldig... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Hvem vil du så vondt *grøss* :-) Jeg har sett elektroniske julekort på Nille, men "flotte"? ikke veldig... *hvisker* H*n mener antagelig sånne man kan sende på nettet (Ikke sånne som spiller fra butikken...) 0 Siter
KaVa Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 *hvisker* H*n mener antagelig sånne man kan sende på nettet (Ikke sånne som spiller fra butikken...) *fniiiiis* Du har sikkert rett.. Så for meg den grusomme papirvarianten jeg... *trekker et lettelsesns sukk over at jeg tok feil* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Hvem vil du så vondt *grøss* :-) Jeg har sett elektroniske julekort på Nille, men "flotte"? ikke veldig... Hehe, nå er du _litt_ på bærtur. Når det er sagt, synes jeg ikke e-julekort er særlig interessante heller. Har foreløpig fått et par dusin på jobben - de går rett i søppelkassen. 0 Siter
KaVa Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Hehe, nå er du _litt_ på bærtur. Når det er sagt, synes jeg ikke e-julekort er særlig interessante heller. Har foreløpig fått et par dusin på jobben - de går rett i søppelkassen. Har skjønt det :-) *flirer av seg selv* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.