Gå til innhold

Første date,- oppførsel

Anbefalte innlegg

Gjest tigerpusen
Skrevet

I morgen ettermiddag skal jeg på dte med en mann jeg har truffet på nettett, og har pratet med en stund.Vi skal møtes på et enekelt spisested. Lurer litt på hvordan jeg skal opføre meg. Bør jeg pynte meg og bruke lang tid på å fremstå fra min beste side utseendemessig? Jeg trenger noen gode tips om hvordan jeg skal oppføre meg.Dersom det klaffer, hvordan skal vi gå frem for å gjøre nye avtaler? Vi er godt voksne begge to, og jeg vil så veldig gjerne at dette skal lykkes.

Skrevet

Hvis du vet hvem du er, så er det best å være seg selv. For det er jo deg han skal bli kjent med. Kle deg i noe du føler deg vel i. Stæsjer du deg opp mer enn du bruker så viser du han en person du ikke er.

Skrevet

Selvfølgelig skal du gjøre det beste ut av utseende ditt så du føler deg vel!

Kle deg pent, men ikke overpyntet, og prøv å oppføre deg så naturlig og avslappet som mulig.

Du er nok for voksen til å spille skuespill eller late som du er en annen enn du er, og han er sikkert såpass voksen at han er ute etter å bli kjent med ditt "rette jeg"

Lykke til på daten, og bare ta det som det kommer!

Skrevet

Enig med Mista Nikket. Ikke stæsj deg opp veldig om det ikke er sånn du går til vanlig. Ha på deg klær som du føler deg vel i og som er typiske for deg.

Vær deg selv så godt du kan - dette går så bra så! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...