Gå til innhold

El.guitar - Elkjøp og Europris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en sånn?

Hvordan er de?

Er til ungdom som ikke kan spille, men som vi lære.

Prisen er grei i forhold til tanken om at ungdommen kanskje ikke ønsker å fortsette med dette, men er selve instrumentet og forsterkeren som følger med noe alright i det hele tatt?

Gjest Flystripa
Skrevet

Aner ikke. Men kanskje PS2 Guitar Hero (spill + gitar) kan være noe?

Gjest studentmamma
Skrevet

Samboeren min sier at det er viktig å ha en god nok gitar når en skal lære å spillle. Jeg aner ikke hvordan de gitarene du snakker om er i kvalitet. Et alternativ vel kanskje å kjøpe godt nok utstyr og heller selge igjen hvis det viser seg at interessen ikke er der?

Skrevet

Samboeren min sier at det er viktig å ha en god nok gitar når en skal lære å spillle. Jeg aner ikke hvordan de gitarene du snakker om er i kvalitet. Et alternativ vel kanskje å kjøpe godt nok utstyr og heller selge igjen hvis det viser seg at interessen ikke er der?

Tidlig erfaring sier meg at det er best å prøve forsiktig ;)

Skrevet

Aner ikke. Men kanskje PS2 Guitar Hero (spill + gitar) kan være noe?

Finner det ikke, men skal sjekke litt mer.Takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...