Gjest Pontiac Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Noen som har en sånn? Hvordan er de? Er til ungdom som ikke kan spille, men som vi lære. Prisen er grei i forhold til tanken om at ungdommen kanskje ikke ønsker å fortsette med dette, men er selve instrumentet og forsterkeren som følger med noe alright i det hele tatt? 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Aner ikke. Men kanskje PS2 Guitar Hero (spill + gitar) kan være noe? 0 Siter
Gjest studentmamma Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Samboeren min sier at det er viktig å ha en god nok gitar når en skal lære å spillle. Jeg aner ikke hvordan de gitarene du snakker om er i kvalitet. Et alternativ vel kanskje å kjøpe godt nok utstyr og heller selge igjen hvis det viser seg at interessen ikke er der? 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Samboeren min sier at det er viktig å ha en god nok gitar når en skal lære å spillle. Jeg aner ikke hvordan de gitarene du snakker om er i kvalitet. Et alternativ vel kanskje å kjøpe godt nok utstyr og heller selge igjen hvis det viser seg at interessen ikke er der? Tidlig erfaring sier meg at det er best å prøve forsiktig 0 Siter
Gjest Pontiac Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Aner ikke. Men kanskje PS2 Guitar Hero (spill + gitar) kan være noe? Finner det ikke, men skal sjekke litt mer.Takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.