Gjest Princess Peach Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Fy søren, det skulle ikke vært lov å ødelegge "O Holy Night" på den måten! Snakker om den reklamen for Idolenes Jul som går på tv2 for tiden, og han som synger den ligger liiiike under den siste tonen. Jeg får angst! Takk for meg. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Jeg lar meg sjelden plage av sånt etter å ha hørt Kjersti Bergesen synge "Det lyser i stille grender". Det kan bare ikke bli dårligere enn hennes prestasjon. :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Takke meg til Cartman! Amen! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Jeg lar meg sjelden plage av sånt etter å ha hørt Kjersti Bergesen synge "Det lyser i stille grender". Det kan bare ikke bli dårligere enn hennes prestasjon. :-) *grøss* Og hun syngedama på "Skal vi danse". Det var helt gruuuusomt! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Amen! Men nå vet du hvordan jeg føler det når søppel som Kurt og Lind voldtar Hallelujah. Vi burde hatt offentlig gapestokk for artister som dette. Eventuelt gjøre som kristenfolket gjorde med heksene. . 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Takke meg til Cartman! *high five* 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 *grøss* Og hun syngedama på "Skal vi danse". Det var helt gruuuusomt! "Og hun syngedama på "Skal vi danse". Det var helt gruuuusomt!" Ho fikk jeg visst ikke med meg. :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Men nå vet du hvordan jeg føler det når søppel som Kurt og Lind voldtar Hallelujah. Vi burde hatt offentlig gapestokk for artister som dette. Eventuelt gjøre som kristenfolket gjorde med heksene. . -Noen- burde iallfall kjølhales og/eller rulles i tjære og fjær. 0 Siter
Gjest Egrer meg Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 *grøss* Og hun syngedama på "Skal vi danse". Det var helt gruuuusomt! Eeeenig! Hun synger forresten fælt uansett hva hun synger. Hvordan kan de la sånt søppel slippe til på tv??? 0 Siter
Gjest Ergrer meg Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 -Noen- burde iallfall kjølhales og/eller rulles i tjære og fjær. Eller eventuelt få stappet en fint sammenbrettet sokk langt ned i halsen *kremt* 0 Siter
Gjest Ergrer meg Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 "Og hun syngedama på "Skal vi danse". Det var helt gruuuusomt!" Ho fikk jeg visst ikke med meg. :-) Det kan du være glad for ;o) 0 Siter
Velouria Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Men nå vet du hvordan jeg føler det når søppel som Kurt og Lind voldtar Hallelujah. Vi burde hatt offentlig gapestokk for artister som dette. Eventuelt gjøre som kristenfolket gjorde med heksene. . Jepp, helt enig. Når vi snakker om julesanger, har du hørt Neko Case sin versjon av "Christmascard from a hooker in Minneapolis"? Det er faktisk en god versjon av låta, hun dreper den på ingen måte og sjelen i låta er godt bevart. Det er vel kanskje ikke en typisk julelåt, men nå er ikke Tom Waits veldig typisk noenting han heller, så det er helt greit. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Jepp, helt enig. Når vi snakker om julesanger, har du hørt Neko Case sin versjon av "Christmascard from a hooker in Minneapolis"? Det er faktisk en god versjon av låta, hun dreper den på ingen måte og sjelen i låta er godt bevart. Det er vel kanskje ikke en typisk julelåt, men nå er ikke Tom Waits veldig typisk noenting han heller, så det er helt greit. Det finnes enkelte unntak fra regelen, men stort sett er denne musikkvoldtekten ganske grusom. Jeg tror forresten du kommer til å kose deg stort med linken jeg la ut i en ny tråd over her nå. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Eller eventuelt få stappet en fint sammenbrettet sokk langt ned i halsen *kremt* En "pent brukt" sokk, selvsagt. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Det kan du være glad for ;o) ;-) 0 Siter
Zarine Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Enig... Den som er så fin. Egentlig. Dessutan las eg feil *igjen* Denne gongen las eg "Idiotenes jul" første gong eg las innlegget ditt. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Enig... Den som er så fin. Egentlig. Dessutan las eg feil *igjen* Denne gongen las eg "Idiotenes jul" første gong eg las innlegget ditt. Det går jo for det samme. 0 Siter
Gjest ferskentre Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Jeg hørte Jonas sang 'Last Christmas'. DET var nok for meg. Fytte rakker'n. Skal IKKE se det priogrammet. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 16. desember 2006 Skrevet 16. desember 2006 Jeg hørte Jonas sang 'Last Christmas'. DET var nok for meg. Fytte rakker'n. Skal IKKE se det priogrammet. Nei takk. De får lære seg å synge rent først! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.