Gjest vilinn Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 For moro skyld registrerte jeg meg på nettby.no. Men det er også så langt jeg kom. Bruker Firefefox, og hver gang jeg klikker på en link eller bilde inne der, så kommer denne meldingen opp. Se meldingen her http://upload4.postimage.org/1921251/photo_hosting.html Hvorfor får jeg dene meldingen, og hva kan jeg gjøre ? Ps, i IE fikk jeg _siden kan ikke vises_ 0 Siter
Gjest loppu Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Nettby er vel ment som et sjekkested!? Bare kåte mannfolk der, originale einstøinger og gamle unkarer. 0 Siter
Gjest vilinn Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Nettby er vel ment som et sjekkested!? Bare kåte mannfolk der, originale einstøinger og gamle unkarer. Mulig det, men det var ikke det jeg spurte om. 0 Siter
Gjest loppu Skrevet 15. desember 2006 Skrevet 15. desember 2006 Mulig det, men det var ikke det jeg spurte om. Nei, det var det jo slettes ikke! ;p 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.