Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pølsene som lå i gangen i natt er nå spist og alt er vel. :o)

Og er et sånn vossakorv smaker ja... Våt ull. Blir siste gange jeg kjøper det, men da har jeg i alle fall smakt.

Skrevet

?

Hva lurte du på? Jeg fortalte i en tidligere tråd at jeg hadde glemt en vossakorv og en røkt julepølse i går og de har ligget i romtemp i 8 1/2 time, men er nå spist og var gode.

Dvs. julepølsa var god. Vossakorv kjøper jeg ikke flere ganger.

Skrevet

Hva lurte du på? Jeg fortalte i en tidligere tråd at jeg hadde glemt en vossakorv og en røkt julepølse i går og de har ligget i romtemp i 8 1/2 time, men er nå spist og var gode.

Endelig en til som ikke liker vossakorv!

Gjest Flystripa
Skrevet

Ok, jeg har ikke lest den forrige tråden :o)

Skrevet

Endelig en til som ikke liker vossakorv!

Jeg trødde nedpå en ganske stor bit og aldri mer! De bitene jeg klarte å kamuflere godt nok i potetmos, saus og ketchup smakte ikke så mye, men resten smakte våt ull. Ekkelt.

Men rent sauekjøtt smaker da ikke sånn!? Det er jo godt synes jeg.

Skrevet

Jeg trødde nedpå en ganske stor bit og aldri mer! De bitene jeg klarte å kamuflere godt nok i potetmos, saus og ketchup smakte ikke så mye, men resten smakte våt ull. Ekkelt.

Men rent sauekjøtt smaker da ikke sånn!? Det er jo godt synes jeg.

I følge mamma er det ikke alle vossakorvene som er gode. Noen er visstnok grovere enn andre, og da bedre.

Skrevet

Jeg liker heller ikke vossakorv, eks svigerfamilien er vestlendinger og der hadde de en pølse som heter "dampepølse" fra nordfjordkjøtt, her i sør selges den på rema 1000.. det er en grov pølse som dampkokes i ca 35 minutter, namm:)

Den burde du virkelig prøve:)

Skrevet

Jeg liker heller ikke vossakorv, eks svigerfamilien er vestlendinger og der hadde de en pølse som heter "dampepølse" fra nordfjordkjøtt, her i sør selges den på rema 1000.. det er en grov pølse som dampkokes i ca 35 minutter, namm:)

Den burde du virkelig prøve:)

Dampepølse? Må sjekkes opp om jeg kommer over det en gang.

Ellers er den grove tjukkpølsa til den lokale kjøttskjærer'n den beste! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...