Gjest NurseNovel Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Skulle gjerne visst om et postkontor som nesten ingen andre visste om.... 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Det hadde jeg likt også! Stod en halvtime i kø en ettermiddag og 15 min på en formidag! 1 time tilsammen med alt. En må planlegge tiden det tar på postkontoret med i sine forbredelser vist:)! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Hvis du finner et, kan du tipse meg da? Jeg liker heller ikke de endeløse postkontorkøene. Og det har blitt veldig mye verre etter nedskjæringsrundene til Posten. I mitt område la de ned tre postkontor - gjett om vi merker det Det er så ille at jeg ber slektninger være så snille bare å gi bort små gaver, så de kommer i postkassen og ikke må hentes på postkontoret. 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 For å sende post og pakker, eller? Min erfaring er at "post i kiosk" er det beste. Jeg "tilhører" posten i en Mix-kiosk ikke så langt unna der jeg bor, og selv i julestria er det sjelden mer enn et par stykker foran meg i køen. Om det er fordi du skal bruke postbankkonto eller noe sånt, så blir det verre, selvsagt 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 For å rane den? Hehe, nei så ille er det ikke stelt, men det er så lange køer overalt!!! 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 For å sende post og pakker, eller? Min erfaring er at "post i kiosk" er det beste. Jeg "tilhører" posten i en Mix-kiosk ikke så langt unna der jeg bor, og selv i julestria er det sjelden mer enn et par stykker foran meg i køen. Om det er fordi du skal bruke postbankkonto eller noe sånt, så blir det verre, selvsagt Å? Det visste jeg ikke:) Skal lete etter en Mix-kiosk:) 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Hvis du finner et, kan du tipse meg da? Jeg liker heller ikke de endeløse postkontorkøene. Og det har blitt veldig mye verre etter nedskjæringsrundene til Posten. I mitt område la de ned tre postkontor - gjett om vi merker det Det er så ille at jeg ber slektninger være så snille bare å gi bort små gaver, så de kommer i postkassen og ikke må hentes på postkontoret. Skal gjerne dele postkontor med deg:) Tenk så fantastisk; å bare ha EN foran seg i køen:))) 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Det hadde jeg likt også! Stod en halvtime i kø en ettermiddag og 15 min på en formidag! 1 time tilsammen med alt. En må planlegge tiden det tar på postkontoret med i sine forbredelser vist:)! Ja, jeg vet! Stod selv nærmere 1 time i kø - for så å få vite at de hadde gått tom for esker i en spesiell størrelse - så da sa de jeg måtte dra hjem å pakke den bedre for så å komme tilbake.....Så mye bortkastet tid liksom.... 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 For at...? KUN for å sende pakker altså....ikke rane:) 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Mindre kø gjetter Bingo:) 0 Siter
Gemini Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Å? Det visste jeg ikke:) Skal lete etter en Mix-kiosk:) Du finner oversikt over alle Post-avdelinger (både postkontor, post-i-butikk osv.) på posten.no 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Skal gjerne dele postkontor med deg:) Tenk så fantastisk; å bare ha EN foran seg i køen:))) Det høres ut som en drøm :-) Og siden det er deg, lar jeg deg selvsagt komme forann meg i køen! 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Du finner oversikt over alle Post-avdelinger (både postkontor, post-i-butikk osv.) på posten.no Takk - der ser du - i forvirringen ser man ikke løsningen:) 0 Siter
Gjest NurseNovel Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Det høres ut som en drøm :-) Og siden det er deg, lar jeg deg selvsagt komme forann meg i køen! Det var da så altfor meget:))) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Det var da så altfor meget:))) Gleden er på min side :-) 0 Siter
Gjest catiki21 Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Ja, jeg vet! Stod selv nærmere 1 time i kø - for så å få vite at de hadde gått tom for esker i en spesiell størrelse - så da sa de jeg måtte dra hjem å pakke den bedre for så å komme tilbake.....Så mye bortkastet tid liksom.... Det er ille på posten for tiden, men sånn er det jo nå like før jul når alle sender ting rundt omkring! Jeg skal på posten idag også, men heldigvis skal jeg bare sende julekort denne ganger, og jeg har frimerker på de. Glad for det. Men det er sikkert lang kø i dag også! 0 Siter
dolores83 Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Bingo:) I'm smart, I'm smart S-M-R-T 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.