pekkaline Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Sånn for å slutte å røyke (usikker på pillenavnet), er det virksomt? Prøvd det? 0 Siter
Patsi Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Mannen min prøvde det. Han har alltid røykt masse, og hatt lite motivasjon til å slutte når først abstinensene har kommet. Med Zyban klarte han å holde opp i over 1 mnd! Vi gnidde oss i øynene, og trodde nesten ikke hva vi så. MEN, og det er stort men her: Han ble super-hormonell av de pillene! Skulle tro han var gravid med trillinger, det var utrolig slitsomt både for ham og meg. Han måtte rett og slett slutte på pillene pga alle bivirkningene, det er jo tross alt antideprisiva. Så nå er det et år siden, og han har utrolig nok klart å kutte masse ned på røyken nå de siste dagene - uten noen form for hjelpemidler. Men uansett, Zyban virker sikkert forskjellig på forskjellige folk. For mannen min fjernet den røyketrangen, men han fikk monster-PMS... For andre virker det kanskje annerledes. Lykke til, uansett, med å stumpe røyken - håper du klarer det! 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Skrevet 19. desember 2006 Mannen min prøvde det. Han har alltid røykt masse, og hatt lite motivasjon til å slutte når først abstinensene har kommet. Med Zyban klarte han å holde opp i over 1 mnd! Vi gnidde oss i øynene, og trodde nesten ikke hva vi så. MEN, og det er stort men her: Han ble super-hormonell av de pillene! Skulle tro han var gravid med trillinger, det var utrolig slitsomt både for ham og meg. Han måtte rett og slett slutte på pillene pga alle bivirkningene, det er jo tross alt antideprisiva. Så nå er det et år siden, og han har utrolig nok klart å kutte masse ned på røyken nå de siste dagene - uten noen form for hjelpemidler. Men uansett, Zyban virker sikkert forskjellig på forskjellige folk. For mannen min fjernet den røyketrangen, men han fikk monster-PMS... For andre virker det kanskje annerledes. Lykke til, uansett, med å stumpe røyken - håper du klarer det! Takk for ditt svar. Fint å høre om folk som har prøvd dette 0 Siter
Gjest fortsatt røykfri Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Jeg har brukt Zyban i to runder. Første gang ble jeg bare så helt utrolig kåt og hemingsløs, kutta ut av den grunn. Andre gangen slutta jeg å røyke uten merkelige bivirkninger. 0 Siter
pekkaline Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Skrevet 19. desember 2006 Jeg har brukt Zyban i to runder. Første gang ble jeg bare så helt utrolig kåt og hemingsløs, kutta ut av den grunn. Andre gangen slutta jeg å røyke uten merkelige bivirkninger. Heldige du som har klart det! Takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.