Gjest naturlig eller? Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Hvorfor drikker "alle" denne brusen? 0 Siter
Haleh Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Det virker sånn ja. Holder meg langt unna den. Magen blir helt ødelagt. Drikker så sjelden brus at når jeg først gjør det, så må det være ordentlige saker! Men det er bra at det finnes et alternativ til den sukkerholdige brusen for de som ønsker det. 0 Siter
Patsi Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Det har jeg også lurt på... Nå er forøvrig min nye favoritt Cola Zero - det er den beste colaen! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Jeg skjønner det heller ikke. Jeg blir selv kvalm av denne brusen, og sverger til ekte cola eller annen brus med sukker. Sprite Zero er god da. Sambo drikker kun pepsi max, men han synes cola er bedre, og det irriterer vettet av meg når han drikker av "min" cola når han har 3 liter pepsi max selv som han vet jeg ikke rører. 0 Siter
punky brewster Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Jeg skjønner det heller ikke. Jeg blir selv kvalm av denne brusen, og sverger til ekte cola eller annen brus med sukker. Sprite Zero er god da. Sambo drikker kun pepsi max, men han synes cola er bedre, og det irriterer vettet av meg når han drikker av "min" cola når han har 3 liter pepsi max selv som han vet jeg ikke rører. hehe, godt å være singel får ha brusen min i fred:) 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Det er vel ingen som drikker pepsi max? Trodde det bare var hyllefyll jeg. Neida, bare surrer... men har ikke sett noen som drikker det på aldri så lenge. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Pepsi max smaker kunstig og ekstremt søtt, akkurat som vanlig cola, Tab Xtra og andre coladrikker. 0 Siter
birdie Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Pepsi max smaker kunstig og ekstremt søtt, akkurat som vanlig cola, Tab Xtra og andre coladrikker. Neida, TabX-tra smaker ikke søtt, det er derfor jeg bare liker den og ingen andre av coladrikkene. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Neida, TabX-tra smaker ikke søtt, det er derfor jeg bare liker den og ingen andre av coladrikkene. OK, if you say so.. ;o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Fordi det er godt :-) Dessuten hater jeg tanken på sukkerholdig brus... (drikker vel ca tre glass Pepsi max i uka..) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Det har jeg også lurt på... Nå er forøvrig min nye favoritt Cola Zero - det er den beste colaen! Huff, den er helt pyton!!! Ikke engang de tre ungene mine liker den! 0 Siter
Patsi Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Huff, den er helt pyton!!! Ikke engang de tre ungene mine liker den! Smaken er som baken osv... :-) 0 Siter
Gjest Pepsi og Cola er noe IKKE godt Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 pepsi og cola er da IKKE godt! 0 Siter
flisa Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Vi drikker litervis hver dag - avhengig. 0 Siter
Soria Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Jeg skjønner det ikke. Jeg synes det er noe søtt skvip 0 Siter
Gjest hallow :o/ Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Vi drikker litervis hver dag - avhengig. Jeg også drikker masse, men holder meg til Cola Light som jeg liker best. Usunt, men så godt når den er iskald og brusende ...! 0 Siter
Lucretia Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Jeg kjøpte en pepsi max da jeg skulle ha eksamen på fredag pga jeg ikke hadde mynter til colaautomaten, og i "disken" solgte de kun pepsi-bruser. Coca cola er favoritten. Men pga slanking nå, så blir det coca cola light. Pepsi max minner meg om et eller annet i mallorca. Tror det er vaskekjerringene på hotellet. Altså lukten.. eller smaken. Nei jeg har ikke smakt på vaskekjerringene. Tror smaken av pepsi max minner meg om lukta til vaskemidlene de brukte.. (jeg har ikke vært der siden jeg var 12 år eller no, men har vært der så mange ganger, på samme hotell, at jeg husker det godt) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Jeg drikker den fordi jeg syns den er best. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.