leda Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Etter å ha fått god behandling for depresjon og PTSD, følte jeg at jeg virkelig var kommet meg igang med livet mitt igjen, både i forhold til familie, jobb og tilleggsutdanning. Men nå sitter jeg her (vel - jeg ligger stort sett) med en nakkeskade som medfører sterke smerter og i tillegg kan jeg nesten ikke røre meg. Dagen består i å gå i skytteltrafikk mellom senga og godstolen. Klarer ikke lese, juleforberedelsene tar familien, men jeg føler meg totalt unyttig. Smertene vekker også minnene om gamle traumer. Marerittene jeg trodde var borte har kommet tilbake. Akkurat nå er min Ipod med mange lydbøker på min beste avledning. Jeg vet at jeg må holde ut en stund til, da det er venteliste i forhold til det inngrepet jeg må ha. I ventetiden får jeg smertestillende og kan også ta to Sobril 15mg om dagen etter avtale med lege. Det blir dårlig med nattesøvn også. Jeg våkner flere ganger i løpet av natten av smerter eller mareritt. Min største frykt er å få en ny depresjon - og i verste fall at jeg kan komme til å ty til selvskading igjen, selv om det er år siden sist. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget - kanskje noen tips for hvordan jeg kan holde ut til jeg får den behandlingen jeg trenger? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258740-jeg-trodde-jeg-var-ganske-frisk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.