Gå til innhold

dette har jeg kjøpt av julegaver i år:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er det samme som en keramisk topp bare det at en ikke kan brenne seg på den. og den varmer fortere enn en vanlig keramisktopp.

har ikke prøvd slike induksjonstopper selv. har bare hørt om det,men de er vist ganske bra

men for den prisen? umulig!!

Skrevet

Du har fått alt det du ramser opp fo 1300 kr????? Da lurer jeg virkelig på hvor du handler, for du rmser jo opp ganske mange ting....!

Jeg tror vi med fordel kan leie henne til neste års julegaveinnkjøp, til og med betale greit for oppdraget - og likevel kommet godt ut av det:-)

Skrevet

Jeg tror vi med fordel kan leie henne til neste års julegaveinnkjøp, til og med betale greit for oppdraget - og likevel kommet godt ut av det:-)

Ja det kan du si! Jeg tror jeg telte at hun var oppe i 30 gaver for de 1300 kr. Grei snittpris per gave det ;o) Kanskje dama kan trylle?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...