Gå til innhold

Julekort

Anbefalte innlegg

Gjest nissekjerringa
Skrevet

Hvorfor ikke? Jeg har fått noen fine i år, med gubber med skjeggstubb og ølglass osv. Synes det vae på tide å få kort uten søte småbarn på!

Selv laget vi familiebilde der vi sto til anklene i popcorn, for å illudere snø. Det ble veldig vellykket, og bikkja står i "snøen" og glefser i seg. God jul!

• Svar 72
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

14

• ShitDiddelyDo

8

• mariaflyfly

6

• Katt-ja

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest Flystripa
Skrevet

hehe javel, greit det. :-)

Men hvis du får julekort med en unge (eller en voksen) med nisselue, blir du ikke glad da? Overskygges gleden over at noen tenkte på deg av irritasjonen over den jævla nisselua?

;-P

Det er liksom det som er poenget mitt.

Neida, jeg synes det er koooselig uansett jeg, så bare send meg et du :D

Jeg sender et "vanlig" bilde, tatt på fredag *hastet i år også* Det endte med at snuppa (villstyring) måtte sitte i vogna si med en kjærlighet på pinne, inne på stua, flankert av brødrene sine. Hun løp jo til alle kanter og var helt umulig! Om jeg hadde dratt fram nisseluer oppi dette vaset, så hadde nok ikke de vært midt oppå hodene deres, nei ;o)

Skrevet

Jeg pleide å gjøre det før jeg fikk barn selv. Altså ta nusselige bilder av meg selv i kortkort nissejentedrakt og nettingstrømper.

Gjør det, gjør det, gjør det!;-)

Skrevet

Moren til venninna mi var fortvilet over at hun ikke hadde noen barnebarn og sende rundt bilder av.

Hun fikk mange bilder fra sine venner, med barnebarna deres sittende på trappa i nisseutstyr, så hun fant ut at hun skulle sende rundt bilde av sin tomme trapp....

*fnise*

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det spørs vel helt på måten det er gjort på! :D

* diplomatisk *

Joda, selvsagt har du rett i det. Noen er så flinke å uttrykke seg at det er ett fett hvem de later som de uttrykker seg gjennom. :-)

Skrevet

Send heller en tekstmelding der du takker for julekortet og forteller hvor skjønne ungene var på bildet. Da blir du garantert tilgitt:-)

Skrevet

"Jeg burde kanskje vurdere å ta et nusselig bilde av meg selv til neste år, med nisselue og lusekofte"

Dropp lusekofta, det er for Tosca. Kun nisselue og så du liggende på et hvitt saueskinn. Eller er det ut med bilder på saueskinn nå, kanskje?

Hehe, det minner meg om tullejulegaven søster'n presterte å gi foreldrene mine for et par år siden. Hun og mannen hadde fått en sønn og besteforeldrene regnet selvsagt med å få et bilde av gutten liggende på en saueskinnsfell e.l. :-)

Når moren min åpna pakken og titta på bildet, ble hun litt rar et øyeblikk.. Ungen så liksom litt annerledes ut *ler*

Bildet var av svogeren min, liggende på et saueskinn med bar overkropp. Han gjorde forøvrig babygrmaser og var så fin atte'

Gjett om folka fikk seg en god latter :-))

Den "riktige" gaven fikk de selvsagt etterpå:-)

Skrevet

Hehe, det minner meg om tullejulegaven søster'n presterte å gi foreldrene mine for et par år siden. Hun og mannen hadde fått en sønn og besteforeldrene regnet selvsagt med å få et bilde av gutten liggende på en saueskinnsfell e.l. :-)

Når moren min åpna pakken og titta på bildet, ble hun litt rar et øyeblikk.. Ungen så liksom litt annerledes ut *ler*

Bildet var av svogeren min, liggende på et saueskinn med bar overkropp. Han gjorde forøvrig babygrmaser og var så fin atte'

*lol*

Ser det for meg :o) Artig påfunn!

Skrevet

*lol*

Ser det for meg :o) Artig påfunn!

Ja, jeg ler bare jeg tenker på det bildet :-))

Skrevet

Send heller en tekstmelding der du takker for julekortet og forteller hvor skjønne ungene var på bildet. Da blir du garantert tilgitt:-)

Det var lurt. :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hehe, akkurat min humor!

Skrevet

Så da like du julebrev? Hvor man hører om hverdagen til folk.

For i andre tråder er det julebrev som er fy-fy. For det er skryt. Eller så er det kjedelig, for hvem gidder å høre om hvor folk har vært på ferie og om en trives på jobben f eks.

LOL - det er jaggu ikke lett å gjøre folk til lags her.

Ja, jeg blir irritert over dette her, innrømmer det. Jeg syns folk bør være glade for å at de får julekort. Og ikke syte og klage over at det er med eller uten nisseluer, eller om det er skrevet om hverdag eller skole eller bare god jul.

Det blir jo feil uansett, folk blir aldri fornøyde!

;-P

Ja, jeg elsker julebrev - også de masseproduserte - hvor året er oppsummert... (Men jeg får ikke noen sånne skrytebrev, med masse om hvor ny bil de har kjøpt, hvor gode karakterer ungene får osv...)

Skrevet

Neida, jeg synes det er koooselig uansett jeg, så bare send meg et du :D

Jeg sender et "vanlig" bilde, tatt på fredag *hastet i år også* Det endte med at snuppa (villstyring) måtte sitte i vogna si med en kjærlighet på pinne, inne på stua, flankert av brødrene sine. Hun løp jo til alle kanter og var helt umulig! Om jeg hadde dratt fram nisseluer oppi dette vaset, så hadde nok ikke de vært midt oppå hodene deres, nei ;o)

hahaha høres morsomt ut ihvertfall! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...