Gjest Princess Peach Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Endelig fikk jeg fikset på sveisen, og jeg ble så fornøyd! (Som alltid.) Har lyst til å gi frisørdama mi ett realt tungekyss, elsker henne. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Nå trodde jeg nesten det var et nytt innlegg om House.... Det var vel en der også du ville tungekysse? Hvordan er sveisen nå da? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Nå trodde jeg nesten det var et nytt innlegg om House.... Det var vel en der også du ville tungekysse? Hvordan er sveisen nå da? Hihi, fnis, har det vært litt mange innlegg om House fra meg i det siste, kanskje? Sveisen er ikke så forskjellig fra sist, men jeg driver jo på og sparer, så det kunne jo ikke bli de drastiske forskjellene. Hun klippet det opp litt så det ble lettere å forme, og fargen ble bare helt nydelig! For første gang på sikkert ti år har jeg min naturlige hårfarge igjen. 0 Siter
Babette Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Bare kjøss henne du, så lenge du holder deg unna dr. House. Jeg har ordnet med sånn restraining order for deg på 100 meter fra ham. Så heretter må du sitte langt unna TVen, hihi! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Bare kjøss henne du, så lenge du holder deg unna dr. House. Jeg har ordnet med sånn restraining order for deg på 100 meter fra ham. Så heretter må du sitte langt unna TVen, hihi! Kjeften på deg, skarru ha bank!? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.