Gå til innhold

Endelig!

Gjest Princess Peach

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Endelig fikk jeg fikset på sveisen, og jeg ble så fornøyd! (Som alltid.) :)

Har lyst til å gi frisørdama mi ett realt tungekyss, elsker henne. ;)

hare1365380455
Skrevet

Nå trodde jeg nesten det var et nytt innlegg om House....;) Det var vel en der også du ville tungekysse?

Hvordan er sveisen nå da?

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nå trodde jeg nesten det var et nytt innlegg om House....;) Det var vel en der også du ville tungekysse?

Hvordan er sveisen nå da?

Hihi, fnis, har det vært litt mange innlegg om House fra meg i det siste, kanskje? :)

Sveisen er ikke så forskjellig fra sist, men jeg driver jo på og sparer, så det kunne jo ikke bli de drastiske forskjellene. Hun klippet det opp litt så det ble lettere å forme, og fargen ble bare helt nydelig! For første gang på sikkert ti år har jeg min naturlige hårfarge igjen. :)

Skrevet

Bare kjøss henne du, så lenge du holder deg unna dr. House.

Jeg har ordnet med sånn restraining order for deg på 100 meter fra ham. Så heretter må du sitte langt unna TVen, hihi!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Bare kjøss henne du, så lenge du holder deg unna dr. House.

Jeg har ordnet med sånn restraining order for deg på 100 meter fra ham. Så heretter må du sitte langt unna TVen, hihi!

Kjeften på deg, skarru ha bank!?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...