Gå til innhold

TIl mor og far på 63 år da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

...sukk, har bare gaven til dem igjen.

Søstra mi har kjøpt genser til pappa og et fotbad . - og gavekort på fotpleie til mamma.

Hva fanken skal jeg kjøpe?

De har omtrent kvittet seg halvparten av det de eide - de har solgt et stort hus og flyttet inn i en lekker leilighet - og ønsker seg IKKE noenting....

hare1365380455
Skrevet

I år har jeg kjøpt pysj til alle :o)

Hvor har du kjøpt det? :)

Skrevet

Min mor er i samme aldrersgruppe i år gav jeg henne et års abbonement på bladet "Det gode liv", flotte reisereportasjer fra inn og utland + mange koselige artikler.. kjøpte også en cd hun ønsket seg..

Har bare en julegave igjen selv og det er til min far, noe som er bortimot håpløst og komme på:)

Skrevet

En kurv med alt mulig, en god kaffe, god konfekt, en DVD-film og/eller CD, dyr håndkrem eller annen "luksus", kanskje noe mat som de vanligvis ikke unner seg (hvis det er noe som tåler litt tid utenfor kjøleskap da). Du kan jo også ta med et par flax-lodd og/eller kino-billetter.

Skrevet

Hvor har du kjøpt det? :)

Hehe, på Bogerud Tekstil. Skikkelig flanellspysjer men jeg elsker å ha på meg det når jeg er hjemme så jeg regner med at både ungene og mora mi liker det :o)

Skrevet

En kurv med alt mulig, en god kaffe, god konfekt, en DVD-film og/eller CD, dyr håndkrem eller annen "luksus", kanskje noe mat som de vanligvis ikke unner seg (hvis det er noe som tåler litt tid utenfor kjøleskap da). Du kan jo også ta med et par flax-lodd og/eller kino-billetter.

Det skal jeg sannelig gjøre! :)

Skrevet

Hehe, på Bogerud Tekstil. Skikkelig flanellspysjer men jeg elsker å ha på meg det når jeg er hjemme så jeg regner med at både ungene og mora mi liker det :o)

Vi ligger nakne eller i trusa alle hos oss....vel - mamma brukte en nattksjorte i syden da....

Skrevet

Skritt-tellere?

Det har de - "best-i-test" og pappa gikk 22.000 skritt her om dagen.

Så de er spreke folk! :)

Jeg fikk en jeg også - av dem...hehe

Skrevet

Vi ligger nakne eller i trusa alle hos oss....vel - mamma brukte en nattksjorte i syden da....

Jeg sover også netto da.

Pysjen er til å sose rundt i huset med når jeg ikke har besøk ;o) Jeg røsker av meg alt tøyet med en gang jeg kommer hjem og så er det pysjen på. Kjenner mange som gjør det samme. Deilig og behagelig.

Skrevet

Jeg sover også netto da.

Pysjen er til å sose rundt i huset med når jeg ikke har besøk ;o) Jeg røsker av meg alt tøyet med en gang jeg kommer hjem og så er det pysjen på. Kjenner mange som gjør det samme. Deilig og behagelig.

å huffa meg da....:)

Skrevet

Jeg sover også netto da.

Minner meg om Ellada ;-)

Gjest Pastrati
Skrevet

Fine innrammede bilder? Er jo alltid en slager...;) Ellers kjøpte jeg en veske til bestemor på 70, og er rimelig fornøyd med det kjøpet...

Skrevet

Ja, jeg lærte det der :o)

Men jeg går utifra at du ikke gjør som der, og stikker ned på butikken på hjørnet kun iført pysj og tøfler :)

Skrevet

Mine får spekepølse (reinsdyrpølse), rødvin og litt annet snadder. Samt god håndsåpe til badet. De har jo alt annet, så det blir gode ting for å øke kosefaktoren juletiden. :o)

Skrevet

Mine får spekepølse (reinsdyrpølse), rødvin og litt annet snadder. Samt god håndsåpe til badet. De har jo alt annet, så det blir gode ting for å øke kosefaktoren juletiden. :o)

Det er jo genialt! :) En kurv med sånt man liker. Pappa elsker jo spekemat.

Skrevet

Spekepølse med nogå attåt,hehe. Ja visstnok hvis de har tenner til det da.

Skrevet

Åså ser jeg at det ikke er bare meg som har svart akkurat det.*treig i oppfattelsen*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...