hare1365380455 Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Jeg sover også netto da. Pysjen er til å sose rundt i huset med når jeg ikke har besøk ;o) Jeg røsker av meg alt tøyet med en gang jeg kommer hjem og så er det pysjen på. Kjenner mange som gjør det samme. Deilig og behagelig. Jeg vil ha en pysjamas til å sove i! Det er så kaldt om nettene! *fryser* 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Det er jo genialt! En kurv med sånt man liker. Pappa elsker jo spekemat. Så har du den gaven i boks! 0 Siter
flisa Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Skrevet 18. desember 2006 Spekepølse med nogå attåt,hehe. Ja visstnok hvis de har tenner til det da. Tja - 63 år......betyr vel enda skikkelige tenner da...hehe 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Men jeg går utifra at du ikke gjør som der, og stikker ned på butikken på hjørnet kun iført pysj og tøfler Hehe, nei, det gjør jeg ikke. Synes du ikke at du ser meg rundt på Grünerløkka i pysj ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Jeg vil ha en pysjamas til å sove i! Det er så kaldt om nettene! *fryser* Da kan du ha to dag vet du ) 0 Siter
MsSophie Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Jeg sover også netto da. Pysjen er til å sose rundt i huset med når jeg ikke har besøk ;o) Jeg røsker av meg alt tøyet med en gang jeg kommer hjem og så er det pysjen på. Kjenner mange som gjør det samme. Deilig og behagelig. Jeg soser også rundt i huset i pysjen. Jeg har fått pysj av ungene til jul to år på rad nå. Og jeg tror jammen jeg får i år også:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Jeg soser også rundt i huset i pysjen. Jeg har fått pysj av ungene til jul to år på rad nå. Og jeg tror jammen jeg får i år også:-) Er det ikke deilig ) Hehe, dattera mi lurte på om jeg ønsket meg ny pysj i år, jeg fikk for to år siden ) 0 Siter
MsSophie Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Er det ikke deilig ) Hehe, dattera mi lurte på om jeg ønsket meg ny pysj i år, jeg fikk for to år siden ) Kjempedeilig:-) Jeg har sagt jeg ønsker meg flanell i år - de to andre er i 'silke', og de er rimelig tynnslitte! 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Kjempedeilig:-) Jeg har sagt jeg ønsker meg flanell i år - de to andre er i 'silke', og de er rimelig tynnslitte! Flanell om vinteren og silke om sommeren, det er best ) 0 Siter
flisa Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Skrevet 18. desember 2006 Kjempedeilig:-) Jeg har sagt jeg ønsker meg flanell i år - de to andre er i 'silke', og de er rimelig tynnslitte! Det finnes ikke så store som passer meg *sutre* 0 Siter
Gemini Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Det finnes ikke så store som passer meg *sutre* Ikke syt...! Prøv heller å finne mammaklær når du bruker plus sizes" du... (og ikke de minste av de store, for å si det sånn, for jeg vet at H&M har noe mammatøy i store str., bare ikke stort nok for meg...) 0 Siter
Gjest swishy Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Mat,drikke,lektyre,musikk.... 0 Siter
flisa Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Skrevet 18. desember 2006 Ikke syt...! Prøv heller å finne mammaklær når du bruker plus sizes" du... (og ikke de minste av de store, for å si det sånn, for jeg vet at H&M har noe mammatøy i store str., bare ikke stort nok for meg...) Men jeg vil ikke ha - før jeg IGJEN kan få på meg 40 0 Siter
Gemini Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 Men jeg vil ikke ha - før jeg IGJEN kan få på meg 40 Vil du ha mammaklær når du kommer ned i størrelse 40? ;-) hehe Vel, jeg klarer i alle fall på et vis å finne ålreite klær, selv om det altså ikke er direkte mammaklær... Men det blir noen spennende måneder framover, for å se om det jeg har fått kjøpt meg passer hele veien fram... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Hehe, nei, det gjør jeg ikke. Synes du ikke at du ser meg rundt på Grünerløkka i pysj ) LOL 0 Siter
Elbereth Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Noe som visner, eller som kan spises. Hygieneartikler () Blomster, spekemat, ... 0 Siter
flisa Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Skrevet 19. desember 2006 Teater- revy billetter? Jeg tenker det blir kinobilletter - James Bond - så kan vi gå sammen med dem. I en kurv med masse annet godt ja 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.