Gå til innhold

TIl mor og far på 63 år da?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jeg sover også netto da.

Pysjen er til å sose rundt i huset med når jeg ikke har besøk ;o) Jeg røsker av meg alt tøyet med en gang jeg kommer hjem og så er det pysjen på. Kjenner mange som gjør det samme. Deilig og behagelig.

Jeg vil ha en pysjamas til å sove i! Det er så kaldt om nettene!

*fryser*

hare1365380455
Skrevet

Det er jo genialt! :) En kurv med sånt man liker. Pappa elsker jo spekemat.

Så har du den gaven i boks! :)

Skrevet

Spekepølse med nogå attåt,hehe. Ja visstnok hvis de har tenner til det da.

Tja - 63 år......betyr vel enda skikkelige tenner da...hehe

Skrevet

Men jeg går utifra at du ikke gjør som der, og stikker ned på butikken på hjørnet kun iført pysj og tøfler :)

Hehe, nei, det gjør jeg ikke. Synes du ikke at du ser meg rundt på Grünerløkka i pysj :o)

Skrevet

Jeg vil ha en pysjamas til å sove i! Det er så kaldt om nettene!

*fryser*

Da kan du ha to dag vet du :o)

Skrevet

Jeg sover også netto da.

Pysjen er til å sose rundt i huset med når jeg ikke har besøk ;o) Jeg røsker av meg alt tøyet med en gang jeg kommer hjem og så er det pysjen på. Kjenner mange som gjør det samme. Deilig og behagelig.

Jeg soser også rundt i huset i pysjen. Jeg har fått pysj av ungene til jul to år på rad nå. Og jeg tror jammen jeg får i år også:-)

Skrevet

Jeg soser også rundt i huset i pysjen. Jeg har fått pysj av ungene til jul to år på rad nå. Og jeg tror jammen jeg får i år også:-)

Er det ikke deilig :o)

Hehe, dattera mi lurte på om jeg ønsket meg ny pysj i år, jeg fikk for to år siden :o)

Skrevet

Er det ikke deilig :o)

Hehe, dattera mi lurte på om jeg ønsket meg ny pysj i år, jeg fikk for to år siden :o)

Kjempedeilig:-) Jeg har sagt jeg ønsker meg flanell i år - de to andre er i 'silke', og de er rimelig tynnslitte!

Skrevet

Kjempedeilig:-) Jeg har sagt jeg ønsker meg flanell i år - de to andre er i 'silke', og de er rimelig tynnslitte!

Flanell om vinteren og silke om sommeren, det er best :o)

Skrevet

Det finnes ikke så store som passer meg *sutre*

Skrevet

Det finnes ikke så store som passer meg *sutre*

Ikke syt...! Prøv heller å finne mammaklær når du bruker plus sizes" du... (og ikke de minste av de store, for å si det sånn, for jeg vet at H&M har noe mammatøy i store str., bare ikke stort nok for meg...)

Skrevet

Ikke syt...! Prøv heller å finne mammaklær når du bruker plus sizes" du... (og ikke de minste av de store, for å si det sånn, for jeg vet at H&M har noe mammatøy i store str., bare ikke stort nok for meg...)

Men jeg vil ikke ha - før jeg IGJEN kan få på meg 40 :)

Skrevet

Men jeg vil ikke ha - før jeg IGJEN kan få på meg 40 :)

Vil du ha mammaklær når du kommer ned i størrelse 40? ;-)

hehe

Vel, jeg klarer i alle fall på et vis å finne ålreite klær, selv om det altså ikke er direkte mammaklær... Men det blir noen spennende måneder framover, for å se om det jeg har fått kjøpt meg passer hele veien fram...

hare1365380455
Skrevet

Hehe, nei, det gjør jeg ikke. Synes du ikke at du ser meg rundt på Grünerløkka i pysj :o)

LOL

Skrevet

Noe som visner, eller som kan spises. Hygieneartikler (;))

Blomster, spekemat, ...

Skrevet

Teater- revy billetter?

Jeg tenker det blir kinobilletter - James Bond - så kan vi gå sammen med dem. I en kurv med masse annet godt ja :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...