Searcher1365381051 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hei! Er 18 år og har over lengre tid hatt noen ganske små hvite "vorte"-liknende grejer som en krans rundt penishodet under forhuden. Har ikke fått dette overført sexuellt og har vært plaget av dette over en god periode. Snakket med en lege og fikk sett på det, han brukte ordet sopp, men ville ikke gi meg noe for å bedre det. Sa han ikke ville gå så langt som å pensle det, men det er forsvinner ikke. Og jeg vil få det vekk! Det verken svir eller kør, men det ser svært lite attraktivt ut og hemmer meg på denne måten. Dette virker ikke som en av de typiske soppinfeksjonene beskrevet på denne siden. Har via surfing fått litt informasjon og testet Canesten 1% i 3 uker nå. Kan ikke se noen bedring, og pakken sier det tar 1 uke før symptomene er borte. Lurte på hvis det var noe annet jeg kunne teste? Annet en rykter som yoghurt og grønnsåpe, for har ikke særlig tro på dette. Hjelp hadde vært svært greit =) Tror jeg kan komme i en situasjon snart da dette må være borte... *lagde en post tideligere, men tror ikke den ble skrevet fordi jeg ikke var registret, hvis den ble det så bare ignorer den* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258827-sopp-p%C3%A5-penis/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.