22årgammel Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Noen som har brukt effexor her? Lurer på om noen har hatt bivirkninger som tørr munn, angst/urolighet? Begynte med effexor fredag, å jeg vet ikke om det er den som gjør meg urolig eller om det er andre ting.... Legen sa jeg kunne bli verre nå i begynnelsen, når jeg begynte på den.......men at det var en bivirkning. Men kan man få bivirkning av medisin etter 1 dag? 0 Siter
Gjest Mechilah Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Jeg fikk utslett av dem og ble helt rar i øynene,og svevende og urolig... Men det kan jo hende at du kjenner ekstra godt etter nå da,at det er derfor du er urolig Prøv litt til og se hvordan det går. 0 Siter
Helmi Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Jeg har brukt Efexor i noen år. HAdde i begynnelsen bivirkninger i form av magesmerter, men etter at det gikk over, har jeg ikke hatt noen bivirkninger. Bivirkninger er i høyeste grad individuelt, tror jeg. 0 Siter
Orio Skrevet 19. desember 2006 Skrevet 19. desember 2006 Bivirkninger kan starte fra dag en. Virkning tar litt lenger tid. Men heldigvis går bivirkningene over i løpet av kort tid. For meg tok det ca. en uke, men det var på cipramil. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. desember 2006 Skrevet 20. desember 2006 Uro etter en dag kan godt være en bivirkning. Det gir seg vanligvis etter 1-2 uker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.