Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid hatt det litt tyngre på vinteren, og har kanskje alltid hatt en mild form for vnterdepresjon (har ikke snakket med lege). Nå er det ikke bare på vinteren, og det går ikke opp og ned. Det er veldig lite som gjør meg glad, jeg klarer ikke å glede meg til noenting. Jeg har vært mye fram og tilbake med min tidligere kjæreste, og som det nå er helt slutt med,og dette er nok en del av grunnen. Men jeg vet at det ikke bare er det. Jeg har ingen energi, ikke lyst til å gjøre noe, og jeg syns det har vært ganske lenge hvor jeg har hatt vanskelig for å være glad for noe som helst. Det virker som om jeg alltid klarer å finne en grunn til å være nedfor, selv om jeg prøver å fokusere på de tingene som er positive. Hvordan skal jeg komme meg ut av dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258880-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ikke for å bagatellisere, for jeg vet meget godt hva en depresjon er! Men har du lest boken /hørt lydboken "Kunsten å lede seg selv"?

Kan anbefales, både til å forbedre det private liv, og i arbeidslivet.

Takk, alt som kan hjelpe er bra. Noen flere her da? Gjerne før jul.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/258880-lei/#findComment-2065343
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...