Gå til innhold

Å varme opp bilden.

Anbefalte innlegg

Caloni Makaroni
Skrevet

UPS! Ja, det var jo en vesentlig mangel :-P

Du får ønske deg garasje med strømuttak til jul :-)

Jepp! Trenger en tomt å ha den på også, da. Litt småtrangt ute her, serru *titte ut av vinduet*

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

8

• Caloni Makaroni

7

• Katt-ja

4

• oslogutt

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har du peiling på hva en sånn en koster? *lei av å skrape bil*

Spurte mannen min om pris på motorvarmer/kupévarmer, og det var dyrere enn jeg trodde.

Selve kupévarmeren koster noen hundrelapper (300-400), men det å legge inn motorvarmer og kontakt til kupévarmeren kommer fort opp i 4000-5000 kr.

Vi (det vil si mannen min) har imidlertid vært såpass forutseende hver gang vi har kjøpt bil, at han forhandlet frem dette i prisen, slik at vi har fått dette for en billiigere penge.

Altså: Dyrt å ettermontere, men lurt å sette inn hvis en kjøper ny bil, eller bruktbil gjennom bilfirma!

Skrevet

Jeg har ikke hørt om det. Hva går det ut på? Hvor får man kjøpt en slik? Pris?

Spurte mannen min om pris på motorvarmer/kupévarmer, og det var dyrere enn jeg trodde.

Selve kupévarmeren koster noen hundrelapper (300-400), men det å legge inn motorvarmer og kontakt til kupévarmeren kommer fort opp i 4000-5000 kr.

Vi (det vil si mannen min) har imidlertid vært såpass forutseende hver gang vi har kjøpt bil, at han forhandlet frem dette i prisen, slik at vi har fått dette for en billigere penge.

Altså: Dyrt å ettermontere, men lurt å sette inn hvis en kjøper ny bil, eller bruktbil gjennom bilfirma!

Skrevet

Jeg tar alltid kannen jeg bruker til å vanne blomstene med, fyller den med varmt vann og heller over bilvinduene. Vips, isen er borte og jeg kan kjøre. Tar ikke ett minutt engang.

Trodde det skulle fryse på igjen med det samme første gang jeg prøvde, men det gjorde det ikke. Og ikke tar bilden skade av det heller. Noen påsto nemlig at lakken ble ødelagt, men det gjør den ikke.

Tror det der funker dårlig hvis det er _skikkelig_ kaldt ;-) Men det ser det jo ikke ut til å bli i vinter :)

Skrevet

Vi (det vil si mannen min) har imidlertid vært såpass forutseende hver gang vi har kjøpt bil, at han forhandlet frem dette i prisen, slik at vi har fått dette for en billiigere penge.

*noterer*

Takk :)

• 2 uker senere...
Gjest jeg bruker vann i alle fall
Skrevet

Tror det der funker dårlig hvis det er _skikkelig_ kaldt ;-) Men det ser det jo ikke ut til å bli i vinter :)

Funker helt fint her med 10 kuldegrader, og i fjor vinter var det oppi 20 kalde, så.

Men bare skrap du :o)

Skrevet

Funker helt fint her med 10 kuldegrader, og i fjor vinter var det oppi 20 kalde, så.

Men bare skrap du :o)

Hmm. Interessant. Vann er igrunnen det siste jeg ville tenke på å pøse på en iskald bil.

Når jeg tenker etter er det vel enklere for meg å skrape enn å ta med meg varmt vann ned på gaten...

Gjest Underskrift
Skrevet

Jeg har hørt om kupevarmer. Jeg -har- til og med kupevarmer. Så da mangler bare garasjen/carporten med tilhørende strømuttak :/

Hilsen en gateparkerende

Åh, jeg har en slik som ikke trenger strøm, men jeg har disel bil da.

Bilen min er alltid varm og god den da, tiltross for mangle å strøm

MVH

Gjest Underskrift
Skrevet

Åh, jeg har en slik som ikke trenger strøm, men jeg har disel bil da.

Bilen min er alltid varm og god den da, tiltross for mangle å strøm

MVH

Skjønner ikke hvordan jeg fikk det til, og plutselig svar på ett såpass gammel tråd. Hmmmm.

Må Ha kommet inn fra 100 nyeste

Caloni Makaroni
Skrevet

Skjønner ikke hvordan jeg fikk det til, og plutselig svar på ett såpass gammel tråd. Hmmmm.

Må Ha kommet inn fra 100 nyeste

Hihi, det er noen andre som har skrevet noen innlegg i tråden her i dag ser jeg, så du fant den nok på 100 nyeste på den måten ;)

Gjest Underskrift
Skrevet

Hihi, det er noen andre som har skrevet noen innlegg i tråden her i dag ser jeg, så du fant den nok på 100 nyeste på den måten ;)

Syns det er så utrolig irriterende når jeg gjør den blemma, gang, på gang, på gang.

;o)

Caloni Makaroni
Skrevet

Syns det er så utrolig irriterende når jeg gjør den blemma, gang, på gang, på gang.

;o)

Hm..er det noen "blemme", da? Om man finner en tråd/innlegg interessant, så må man jo få lov til å kommentere ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...