Gå til innhold

Simpel julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilder er forbeholdt besteforeldre og oldeforeldre. Unntaket er selvsakt julekortbilde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri og vil aldri gi bort bilde uten ramme. Skjønner godt din reaksjon, også hvert år da...!

Jeg vil IKKE ha med rammer - for jeg kjører bare en stil med rammer. Niese og nevøer skal heller ikke opp på veggen her - de står i en bitteliten ramme i hylla.

Gjest Underskrift
Skrevet

Uff, det var en trasig gave og få...

Jeg fikk det av tanten til mannen min ett år. 3 store bilder, ett av niesene mine, ett av hennes hunder, og ett av poden, jeg var glad det ikke var ramme, så jeg bare kunne lime dem inn i albumet :o)

Fikk noe annet også, som jeg sikkert ble kjempe glad for, men jeg tror jeg så rimlig overasket ut når jeg pakket opp :o)

Jeg lager album jeg i år, fine skinn album, plass til 40 vanlig str. bilder.

Disse fyller jeg med bilder fra året som har gått, og gir til besteforeldre og oldeforeldre, den overnevnte tanta, en reserve bestemor. Selv vet jeg at det ligger mye jobb bak, og håper mottagerne vil sette pris på det.

Søstern får likt album, men kun bilder fra vår felles ferie.

Er jeg kjip. 40bilder + album til ca.90,- ? Tenkte ikke di skulle få noe mer i år jeg da. Vi har i tillegg kjøpt en "symaskin" (sånn pengegave), til "alle i familien".

Vennlig hilsen

Skrevet

Gi det samme tilbake. Gå å få tatt et bilde av deg selv som de kan få :)

Skrevet

Jeg får ikke så mange, ikke mange som har barn i min omgangskrets og heller ikke så mange bestemødre.

Her er det både fra omgangsvenners barnebarn og fra mine voksne barns venner sine barn. De siste er ekstra hyggelige synes jeg for har jo kjent disse unge siden de var små og artig med bilde av barna deres. Noen småfolk er det i familien også, nieser sine små.

Skrevet

Jeg vil IKKE ha med rammer - for jeg kjører bare en stil med rammer. Niese og nevøer skal heller ikke opp på veggen her - de står i en bitteliten ramme i hylla.

Her er jeg helt enig. Forutsetningen hvis jeg skulle gi bort bilder i ramme er å vite stilen hos de jeg gir til. Å ha en gjennomført stil synes jeg er veldig fint.Datteren min er akkurat i den situasjonen nå. Noen skal få barnebilde med hvit ramme, noen med svart (de fleste) og så er det oldeforeldre med trehvite rammer da.

Skrevet

Uff, det var en trasig gave og få...

Jeg fikk det av tanten til mannen min ett år. 3 store bilder, ett av niesene mine, ett av hennes hunder, og ett av poden, jeg var glad det ikke var ramme, så jeg bare kunne lime dem inn i albumet :o)

Fikk noe annet også, som jeg sikkert ble kjempe glad for, men jeg tror jeg så rimlig overasket ut når jeg pakket opp :o)

Jeg lager album jeg i år, fine skinn album, plass til 40 vanlig str. bilder.

Disse fyller jeg med bilder fra året som har gått, og gir til besteforeldre og oldeforeldre, den overnevnte tanta, en reserve bestemor. Selv vet jeg at det ligger mye jobb bak, og håper mottagerne vil sette pris på det.

Søstern får likt album, men kun bilder fra vår felles ferie.

Er jeg kjip. 40bilder + album til ca.90,- ? Tenkte ikke di skulle få noe mer i år jeg da. Vi har i tillegg kjøpt en "symaskin" (sånn pengegave), til "alle i familien".

Vennlig hilsen

Syns det var smart og kreativt, og ikke minst lå det en fin tanke bak et sånt album. Å bare gi et bilde tatt hos fotograf, hvor man gir akkurat samme bilde til alle, det er jo ikke så mye tanke bak. Et forstørret bilde som helst bør rammes inn. Jeg har mer sans for sånn du gjorde, det hørtes faktisk koselig ut.

Skrevet

Jeg syns ikke bilder er simple julegaver, men å få nye hvert år kan fort bli i meste laget.

Det som er mest simpelt er at jeg pleier å være raus med gaver, de får noe til 3-500 som de trenger/ønsker seg, og ungene får flotte gaver til rundt 3-600 (alt ettersom).

Da syns jeg det er litt pinlig fra deres side om de kun gir bilde. Jeg forlanger ikke å få like mye tilbake, men når de vet jeg pleier å gi fine gaver....

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det som er mest simpelt er at jeg pleier å være raus med gaver, de får noe til 3-500 som de trenger/ønsker seg, og ungene får flotte gaver til rundt 3-600 (alt ettersom).

Da syns jeg det er litt pinlig fra deres side om de kun gir bilde. Jeg forlanger ikke å få like mye tilbake, men når de vet jeg pleier å gi fine gaver....

I manges øyne er nok et bilde en flott gave, og jeg er faktisk enig i det. Hvis man ikke får nytt hvert år. Rent personlig så syns jeg det er mer simpelt å "regne på" hva en selv har brukt i gave kontra hva man får tilbake. Det bør ikke være antall kroner som gjelder.

Gjest Underskrift
Skrevet

Syns det var smart og kreativt, og ikke minst lå det en fin tanke bak et sånt album. Å bare gi et bilde tatt hos fotograf, hvor man gir akkurat samme bilde til alle, det er jo ikke så mye tanke bak. Et forstørret bilde som helst bør rammes inn. Jeg har mer sans for sånn du gjorde, det hørtes faktisk koselig ut.

Hei Anna23w!

Følte det veldig godt og få denne tilbakemeldingen.

Ble nemlig litt usikker på hele gave ideen, og i og med at det er så pass tidskrevende, ble jeg glad for at du likte ideen.

klemmer fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...