Gjest skal Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Det er greit. Idag kom pengene forresten, og har fått kjøpt gaver over nett, så lettet!!!! Det ble litt av hvert, og tror jeg har truffet litt blink her og der, så er det bare og håpe de kommer frem i tide Å, så bra!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258907-gj%C3%B8re-noe-med-f%C3%B8lelse-om-at-man-bare-vil-gj%C3%B8mme-seg-p%C3%A5-julaften/page/2/#findComment-2063581 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Tjena Frosken ! Er det umodent, barnslig tilogmed, av meg og ikke ville ta kontakt med sosialkontoret igjen så kort tid etterpå? Er det meningen at jeg skal minne dem på at jeg er her heletiden? Det føles så veldig ut som om jeg ikke fortjener noenting, og er hardt for meg og ta kontakt med dem ja.. Vil helst at de bare skal si hva jeg skal gjør, og jeg gjør jo alt de sier også - men det er så mye usagt jeg ikke har vært komfortabel med og spørre om kanskje. Virker litt som om det ikke har vært noe plan om meg i det heletatt. Er det min oppgave (som "passient") og komme med en plan, legge frem forslag og si åssen jeg vil ha det? (men jeg vet jo ikke hva som er best heller..) Hun saksbehandleren sa jo at hun skulle ordne det så fort som mulig, uff.. Jeg tror jeg har et problem med at jeg vil at alle skal like meg, og ikke tørr og si ifra om noe 2 ganger i fare for at de skal synes jeg plager dem. Gir dette noe mening eller høres det bare sprøtt ut - og er umodent av meg og ikke prøve og ta mere kontakt? Jeg vil jo gjerne tro at jeg ikke må mase på dem. Vet ikke helt hva min rolle er i alt dette. Jeg hadde noen valg forje uke.. Pengene hadde ikke kommet - jeg ville bestille gaver over internet og tiden begynnte og renne ut for at eventuelle gaver skulle rekke frem til meg før idag (hvor gavene til andre delen av familien ble sendt.) Jeg kjenner ikke saksbehandleren på sosialkontoret så bra, og hun kjenner ikke meg så bra - møtt hverandre 2 ganger - .Så jeg trodde det var best at jeg sendte en mail til psyk.sykepleier.. Noe som jeg gjorde.. Men, jeg har ikke hørt noe fra henne, og har bare ventet på svar fra henne, og venter fortsatt.. Hver dag har vært : "Det går nok bra." "De jobber sikkert med saken." "Jeg burte ikke plage dem." "vil ikke gi dem dårlig samvittighet fordi de glemte(eller ikke hadde tid til) meg før jul." "I morgen kommer sikkert pengene" "De har andre og ta seg av også." Er dette angst det også? - At jeg ikke tar kontakt med dem? Eller er det enda en ting som er galt med meg kanskje.. Annet enn at jeg er redd for at de skal mislike meg om jeg minner dem på ting - så vet jeg ikke hva jeg er redd for.. hele greia er så flau, at det gikk så langt, at jeg falt så uttafor....står fast...!! Trenger ikke svare meg altså, jeg skriver så mye rot når jeg først skriver.. Burte jeg sende en email til saksbehandleren på sosialkontoret nå da? selv om jeg sendte til psyk.sykepleieren? (jeg er som et barn? Vet ikke hvorfor jeg kvier når jeg tenker på og sende en mail til hun på sosialkontoret.. Klarer ikke få noen til og ringe for meg eller no sånt... henger vel med at "dette burte jo ikke være noe problem helt fra starten av...." eller noe... jeg vet ikke.... jeg er et barn fortsatt tror jeg... Dersom du har mailadressen til saksbehandleren på sosialkontoret, så synes jeg så avgjort at du skal sende henne en mail. Det er rimelig, og fornuftig, å minne dem på at du trenger penger til jul. Jeg har forresten ikke lest resten av tråden i dag, så kanskje du har skrevet et annet sted at du har kontaktet dem i dag. Lykke til :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258907-gj%C3%B8re-noe-med-f%C3%B8lelse-om-at-man-bare-vil-gj%C3%B8mme-seg-p%C3%A5-julaften/page/2/#findComment-2063590 Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Sorry, uff, var det bare barnslig av meg? klarte ikke helt ta kontakt igjen annet en den eposten til psyk.sykepleier.... men nå kom pengene idag heldigvis!!!! Bra at du har fått penger:-) Vet ikke om jeg ville brukt betegnelsen "barnslig" om at du ikke tar kontakt, men det er i allefall ikke rasjonelt å være så tilbakeholden med å minne folk på hva de har sagt/lovt deg. Håper du får en ok jul. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/258907-gj%C3%B8re-noe-med-f%C3%B8lelse-om-at-man-bare-vil-gj%C3%B8mme-seg-p%C3%A5-julaften/page/2/#findComment-2063597 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.