Gå til innhold

Hjelp - ringen min. Jeg trenger trøst!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mist allianseringen min (i hvitt gull med mange diamanter i).

Mens jeg satt på msn i går kveld med en doler, så kom vi inn på ringer - og jeg skulle nevne min. Da så jeg ned på venstre ringfinger der den skal være, og oppdager til min store forferdelse at den ikke var der.

Dette oppleves helt forferdelig. Jeg har så vondt inni meg (en ting er verdien - det er ikke det viktigste), ringen og hver diamant har jeg fått av mannen min i forbindelse med en spesiell hendelse og det følger dermed masse minner med ringen.

Vi har lett huset gjennom, og kan ikke tenke oss flere steder hjemme. Jeg tok den ALDRI av meg, så den kan ikke ha blitt forlagt et sted.

Den var litt romslig, men ikke slik at den kunne gli av mer eller mindre av seg selv.

Det eneste jeg kan tenke meg nå, er at den har blitt med i ett av papirene jeg tørker hendene mine på etter å ha vært på toalettet på jobben. Og den søpla ble selvfølgelig tømt i går ettermiddag.

Jeg er trist og har vanskelig for å tenke på noe annet - men må jo prøve å fokusere på at det er jo bare en ring/ting. Sønnen min trøsta meg så godt da han sa: "Tenk om det var familien din du mista". Datteren min kom litt etterpå og sa at det var godt at det ikke var gifteringen - "for den har jo du og pappa like av". :-)

Ja, ja. Jeg kommer nok over tapet (og et bittelite lønnlig håp er det jo at den skal dukke opp igjen).

• Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gyda

30

• Dorthe

8

• DarkPink

4

• hare1365380455

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du har ikke vasket noe? Du vet, varmt vann og såpe... Se i vaskebøtta om den kan ligge der!

Skrevet

Du har ikke vasket noe? Du vet, varmt vann og såpe... Se i vaskebøtta om den kan ligge der!

Takk for rådet, men jeg har nok ikke vaska ...

Jeg heller mer og mer til den tørkepapirteorien.

Skrevet

Jeg mistet gifteringen min jeg - antageligvis litt på samme måte som du tror du har mistet din ring. Min teori er at den forsvant ned sammen med en bleie, for den ble borte da sønnen min var baby.

Trist ja - men jeg har heldigvis fått ny ring av mannen min!

Skrevet

Takk for rådet, men jeg har nok ikke vaska ...

Jeg heller mer og mer til den tørkepapirteorien.

Uff, da spørs det om den er borte, ja.

Synd!

Gjest Debra irl
Skrevet

Huff så leit. Føler med deg. *Langer over en kleenex*

Skrevet

Huff så leit. Føler med deg. *Langer over en kleenex*

Takk! *snufs*

Skrevet

Uff, da spørs det om den er borte, ja.

Synd!

Du har ikke hatt på deg bukser med trange lommer, da? Sånn at ringen ble igjen i lomma da du trakk opp hånden?

Du ville da ha merket det hvis du hadde dratt av deg ringen med tørkepapir?

Skrevet

Vaska du tøy i går? I tilfelle, se inni gummiringen på maskina.

Skrevet

Vaska du tøy i går? I tilfelle, se inni gummiringen på maskina.

Nei, jeg gjorde nok ikke det. Ingenting som har med vann og såpe å gjøre bortsett fra vanlig kroppshygiene.

Takk for tipset likevel.

Skrevet

Du har ikke hatt på deg bukser med trange lommer, da? Sånn at ringen ble igjen i lomma da du trakk opp hånden?

Du ville da ha merket det hvis du hadde dratt av deg ringen med tørkepapir?

Det med lommer var det første jeg tenkte på, og det første jeg sjekka - uten hell.

Jeg tror kanskje jeg ikke nødvendigvis at jeg hadde merka at den skled av fingeren og ble med papiret i søpla. Jeg vet faktisk om to tilfeller der det har skjedd tidligere.

Den ene gangen var jeg faktisk med og lete i papirsøpla etterpå, og var den som fant ringen.

Skrevet

Uff, så leit! :-(

Mannen min mistet sin giftering på den "tørkepapirmåten". Heldigvis så hadde jobben hans vasking om morgenen, så han kjørte inn på jobben om kvelden og fant ringen oppi papirkurven på toalettet.

Skrevet

Uff, så leit! :-(

Mannen min mistet sin giftering på den "tørkepapirmåten". Heldigvis så hadde jobben hans vasking om morgenen, så han kjørte inn på jobben om kvelden og fant ringen oppi papirkurven på toalettet.

Se der, ja. Det er faktisk fort gjort på den måten. Nå har jeg et håp om å kunne hente inn igjen søplesekken fra i går (bare rette mannen kommer på jobb) slik at jeg kan gå igjennom den fem posene fra toalettene her. Det er jo tross alt bare "rent" tørkepapir i akkurat de posene, og jeg skal ev. bruke hansker.

Det er mitt siste lile halmstrå, og jeg kan ikke la den muligheten bare glippe. Da kommer jeg bare til å angre senere.

Skrevet

Se der, ja. Det er faktisk fort gjort på den måten. Nå har jeg et håp om å kunne hente inn igjen søplesekken fra i går (bare rette mannen kommer på jobb) slik at jeg kan gå igjennom den fem posene fra toalettene her. Det er jo tross alt bare "rent" tørkepapir i akkurat de posene, og jeg skal ev. bruke hansker.

Det er mitt siste lile halmstrå, og jeg kan ikke la den muligheten bare glippe. Da kommer jeg bare til å angre senere.

Å så fint at søppelet ikke er ute av bygningen allerede! Håper du finner den!! :-)

Skrevet

Jeg ville ha ringt en sånn synsk mann/dame... (Kan ikke tro jeg sier det ;-)...) Jeg husker ikke hva han heter, men det er en sånn en her i Trøndelag, og han har visstnok hjulpet mange med å finne ting som har kommet bort! Dette er jo en veldig trist ting å miste!!...

Skrevet

Om ikke annet har nå mannen din fikset seg en forlengelse av "lettvinte" bursdags-og julegaver ;-) Nå kan du jo få diamanter i mange år framover igjen...

For en gangs skyld er jeg glad jeg har est såpass mye at ringene ikke kan tas av. Normalt sett får jeg litt klaustrofobi når jeg tenker på det... :)

Skrevet

Jeg ville ha ringt en sånn synsk mann/dame... (Kan ikke tro jeg sier det ;-)...) Jeg husker ikke hva han heter, men det er en sånn en her i Trøndelag, og han har visstnok hjulpet mange med å finne ting som har kommet bort! Dette er jo en veldig trist ting å miste!!...

Tenker du på Snåsakaillen?:) Joralv Gjerstad eller noe...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...